יום ראשון, 4 בדצמבר 2011

חתונה בטבע


מלבד העובדה שחתונה היא אירוע מרגש עבור כל זוג שמתחתן, היא גם אירוע רומנטי עבור האורחים, החברים וההורים של הזוג. במיוחד כאשר זוהי חתונה בטבע המציעה הן למתחתנים עצמו והן לאורחיהם חוויה קסומה ובלתי נשכחת.

בשנים האחרונות יותר ויותר זוגות בוחרים לעשות חתונה בטבע במטרה להפוך את השמחה שלהם למקורית ומרהיבה ביותר בארץ. הרי ברור שהזוג רוצה לעצמו מזכרת לכל החיים, אותה יוכלו להראות לילדים ולנכדים, אך מה שברור עוד יותר זה הרצון שלהם להפתיע את המוזמנים במקום הרומנטי ביותר שיש. כן, מסתבר שבעידן הקולינארי בו כל אחד נהיה שף מקצועי, קשה הרבה יותר להפתיע את האורחים עם קייטרינג ובופה, שכן כמעט בלתי אפשרי להשיג אטרקציה מקורית ומלהיבה, כאשר מרביתנו מוזמנים מידי שבוע או חודש לאירוע זה או אחרת. לכן, חתונה בטבע, במקום שיציף את כולם ברגשות וישאיר רושם כבד משקל – הוא הפתרון. 



חתונה בטבע – המקום הנבחר

בנוסף לדאגות כמו בחירת השמלה, הצלם והדי.ג'יי, בפני זוגות המתחתנים ניצב האתגר הלא פשוט של בחירת המקום לאירוע. כשמדובר באולם העניין הוא הרבה יותר פשוט: עוברים בין כמה אולמות, שואלים, מסתכלים, טועמים וסוגרים. כשמדובר באירוע של חתונה בטבע – האפשרויות הן הרבה יותר נרחבות שכן מאפשרות לממש כמעט כל קונספט שרק תרצו: מיני-ונציה עם גונדולות, אתר סקי באלפים, גן טרופי קסום או אפילו מועדון דיסקו ניו-יורקי יוקרתי.

כאשר חתונה בטבע מופקת על ידי חברת הפקות מקצועית, הבחירה היא בדרך כלל קלה יותר, בעיקר כי היא נשענת על ניסיון וידע עשיר של המפיקים. אלא כשמפיקים את האירוע באופן עצמאי מוכרחים לחשוב היטב היכן תרצו להתחתן ואיזה קונספט לבחור.

חתונה בטבע – החוויה הייחודית

החוויה שמציעות חתונות בטבע, הן למתחתנים והן לאורחיהם, היא ללא ספק חוויה נדירה ומרשימה. הטבע מציע לנו את התפאורה המרהיבה ביותר שיש ואת האוויר הצלול והמשכר שכולנו כה צמאים לו. כמו כן, חתונה זו איננה חייבת להיות חתונה עתירת תקציב בשביל להפיק חוויה רומנטית וקסומה לכולם. מספיק שזו תהיה פינת חמד מרהיבה יופייה האורחים ללא ספק יקבלו זריקת אנרגיה אדירה וייהנו מכל רגע של החגיגה.  

חתונה בטבע


חתונה בטבע – הציוד הנדרש

כשמפיקים חתונה בטבע באמצעות חברת הפקות מקצועית, ככל הנראה לא תצטרכו לדאוג לציוד לאירוע. אלא שבמקרה שאת ההפקה אתם עושים באופן עצמאי כדאי לכם לפנות לחברות להשכרת ציוד לאירועים. מדובר במגוון רב של ציוד, החל ממגברים למוסיקה, בין ציוד ישיבה וסעודה ועד לצוות מלצרים, אטרקציות והזמנת האורחים. 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה