יום רביעי, 28 בדצמבר 2011

אטרקציות לבר מצווה


מהר, עוד אטרקציה

כיאה לדור האינסטנט של היום, צריך למצוא לילדים ולבני הנוער אטרקציות לאירועים חדשות ללא הרף. משהו שילהיב אותם וימריץ את האדרנלין שלהם חוץ מהשוקולד, שחס וחלילה לא ייוותרו משועממים ולו לרגע אחד. הצורך הזה במציאת חידושים לא פסח כמובן על תחום האירועים, וכך אנו שומעים חדשות לבקרים על אטרקציות חדשות לימי הולדת, חגיגות בר ובת מצווה וכן הלאה. כל זה מוביל הורים רבים לחפש אטרקציות לבר מצווה עבור החגיגה של בנם. 

משהו שייחד את האירוע של בנם, למרות שבינינו כולם עושים את הדברים ה"מיוחדים" האלה, אז לפחות שלא יישאר יוצא דופן. אתרי האינטרנט העוסקים באירועים עמוסים לעייפה ברעיונות עבור אטרקציות לבר מצווה, לבת מצווה, לחתונה, לברית, להצעות נישואין, לכל מה שרק יכול להיכלל תחת הקטגוריה "אירוע". הבה ונסקור כמה מהלהיטים בתחום אטרקציות לבר מצווה:

שיר כניסה

"כל בוקר" של משה פרץ, "נשבע" של חיים משה ואולי "מי שמאמין" של אייל גולן? מה עדיף? אכן, החלטה הרת גורל ניצבת בפני ילדי הבר מצווה: איזה שיר ילווה אותם בכניסתם לאירוע שמציין את כניסתם תחת עול מצוות? זה צריך להיות שיר שהמילים שלו קשורות לאירוע, ועדיף שר פופולארי אבל שלא יהיה חרוש בתור שיר כניסה לאולם. הצרה היא שבניגוד לשירי חתונה שהם רבים מספור, אין הרבה שירים שממש קשורים ישירות לבר מצווה. אולי הגיע הזמן שאחד הזמרים ירים את הכפפה ויפיק אלבום המוקדש לבני המצווה. חכו, וזה עוד לא הכול: צריך למצוא גם שיר לקליפ של הבר המצווה.


מיני קניון

אם להודות על האמת, פעם חגיגות בר מצווה היו די משעממות: נאומים, דרשות, אוכל סביר, לא משהו שמחכים לו בכיליון עיניים. היום תמונת המצב שונה לחלוטין. הילדים יכולים לבחור אם לצאת לקניון או לבר מצווה, שכן זה כבר היינו הך: מתנפחים, בר ממתקים, מפלי שוקולד, שולחנות משחק ועמדות מולטימדיה, ואפילו תא צילום כמו בקניון, רק שבבר מצווה כל אלו מגיעים בחינם (אם לא מחשיבים את הצ'ק שצריך לתת בסוף הערב). אם כבר קניון, אז למה לא לחלק בחינם בגדים? מכנסיים איכותיים כמזכרת מהאירוע זה דווקא רעיון לא רע.

דרשת ראפ

ללא ספק, אחת האטרקציות היותר מוזרות שצמחו בקטגוריית אטרקציות לבר מצווה. לא עוד דרשה משעממת, כי אם דרשה המשולבת במופע ראפ ייחודי. מעניין, לפחות ככה יש יותר סיכוי שהאורחים יקשיבו לדרשה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה