יום רביעי, 21 בדצמבר 2011

קידום אתרים אורגני


קיימים שני סוגי קידום אתרים באינטרנט, קידום אתרים אורגני וקידום אתרים ממומן. קידום אתרים ממומן הוא לא בדיוק קידום אתרים אלא פרסום אתר בגוגל, כשמחפשים נושא מסוים בגוגל מופיעים אתרים מקודמים באופן ממומן בראש תוצאות החיפוש (לעיתים הם צבועים בצבע צהבהב) ולצד תוצאות החיפוש. בעל האתר משלם על כל כניסה לאתר דרך הקישור הממומן. 

הבעיה היא שפרסום זה הוא פרסום חולף, ברגע שאתם מפסיקים את השירות של הקישור הממומן אתם לא נמצאים יותר בראש רשימת החיפוש של מנוע החיפוש, דבר זה קורה לחלק מהחברות המפרסמות באמצעות קישור ממומן, התקציב נגמר ואיתו נגמר הפרסום.


קידום אתרים אורגני הוא שונה, קידום אתרים אורגני כשמו כן הוא – טבעי

בקידום זה ישנו תהליך של התאמת האתר, בניית קישורים לאתר ועוד פעולות כדי לגרום לאתר לחשיפה מרבית ברשת. קידום אתרים אורגני ממקם את האתר שלכם בראשי תוצאות החיפוש במנועי החיפוש, כך שתופיעו ברשימת החיפוש כאתר אמין יותר הנמצא בראשי מנועי החיפוש באופן טבעי ולא בגלל שהוא ממומן.

קידום אתרים – יתרונות

קידום אתרים אורגני הוא קידום שנעשה בטבעיות, לאט-לאט בונים קישורים ויוצרים חשיפה של האתר ברשת. קידום אתרים אורגני לא נעשה בבת אחת כמו קידום ממומן שלאחר תשלום לגוגל בין רגע מופיע האתר בעמוד הראשון בתוצאות החיפוש בגוגל. קידום אתרים אורגני דורש סבלנות מבעל האתר.

  • קידום אתרים אורגני כולל בתוכו תוכן לאתר. כתיבת תוכן מתאים תקדם מאוד את האתר שלכם ותחשוף אותו לעוד גולשים.
  • קידום אתרים אורגני כולל בתוכו גם כתיבת מאמרים בנושא האתר המפורסמים באתרי המאמרים השונים. גולשים רבים שקוראים את אותם מאמרים יכולים להגיע לאתר דרך הקישורים שנמצאים במאמר.
  • קידום אתרים אורגני הוא לאורך זמן (בשונה מפרסום באמצעות קישור ממומן). בעל העסק והאתר מחליט בעזרתו של מקדם האתרים על מילות מפתח אותם ירשמו הגולשים כשירצו לרכוש שירות או מוצר אותו מציע בעל העסק. לאתר שקודם ונמצא בעמוד הראשון בגוגל יכנסו גולשים רבים ועם כל כניסה האתר יקודם עוד יותר.
  • אתר שמופיע בין תוצאות החיפוש הראשונות של גוגל באופן טבעי נראה אמין יותר מאשר אתר שמופיע שם רק בגלל שהוא רכש קישור ממומן. למרות שהגולשים מכירים את תחום קידום אתרים אורגני הם בדרך כלל מעדיפים להיכנס לאתר הנמצא בין הראשונים בתוצאות החיפוש של גוגל באופן טבעי ופחות לאתר שרכש קישור ממומן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה