יום שני, 2 במאי 2011

חתונות בטבע



חתונות בטבע – הדבר הבא
אתם מכירים את זה, החלטתם להתחתן ועכשיו מתחיל מסע שלא נגמר אחרי האולם הטוב והזול ביותר. החתונה המסורתית מתקיימת באולם או בגן אירועים, אין יותר מידי הפתעות וכולם יודעים(פחות או יותר) מה הם הולכים לקבל. לעומת זאת אתם יכולים להפתיע את כולם וגם את עצמכם ולערוך חתונה, שיוצאת מהקופסה ומתקיימת בטבע.

חתונות בטבע – חיבור לאדמה
אחרי שהחלטתם על חתונה בטבע, מתחילה המשימה האמיתית והיא בחירת הטבע. איזה נוף תעדיפו לראות במהלך החתונה, המיקום הגיאוגרפי שלכם גם משחק תפקיד מכריע וברור שאם  שניכם במקור מהצפון יהיה לכם קל יותר להחליט על איזה מצפה נסתר בגליל לקיים בו את חתונתכם. 



חשוב מאוד ששני בני הזוג יהיו שלמים עם ההחלטה משום שמדובר באחד הימים החשובים ביותר בחייכם ולכן חשבו על כך היטב האם אתם באמת מוכנים לקיים את חתונתכם בטבע (עם כל המשתמע מכך) או לא.

חתונות בטבע- איך לבחור נכון  את חברת ההפקה

גם אם אתם מאלה שחיים נושמים טבע מגיל 0 וגם אם אתם מאלה שמכירים כל סוג קשר אפשרי ומומחים בבנייה צופית, חדלו! זאת החתונה שלכם ואתם צריכים להיות המפקחים שלה ולא לעשות אותה. 

קיימות מספר חברות המתמחות בהפקת חתונות בטבע, מומלץ להתקשר לכל חברה כזאת ולראות מה הם מציעים הן מבחינת המחיר וכמובן מבחינת התוכן. חתונה היא מצד אחד לא מקום לחסוך בו אבל מצד שני לא כדאי להישאר בסוף עם המכנסיים למטה וחוב גדול רק כי התעקשתם על דברים גרנדיוזיים שגדולים עליכם.

חתונות בטבע


להתחתן בטבע- כי זה פשוט כיף!
הרבה זוגות שמתחילים לתכנן את החתונה שוכחים בשלב מסוים שמדובר בכיף! לא חייבים להלחיץ את עצמכם יותר ממה שאתם במילא לחוצים והמטרה שלכם היא גם ליהנות! בהנחה שאתם מאלה שמתחברים לטבע ולכן בחרתם בסוג מסוים כזה של חתונה, חשוב שתיהנו! 

החתונה לא צריכה להיות סטנדרטית וניתן לחשוב על גימיקים ופינות מיוחדות שמתאימות לסוג כזה של אירוע. מלבד המסיבה עצמה שנערכת בטבע, תנסו לחזו על עוד פעילויות שיהיו במקביל למסיבה עצמה, פעילויות בהן האורחים יוכלו לנוח, להירגע ולחדש אנרגיות עד לריקוד הבא. הרי לא כל האורחים שלכם בנויים לסגנון חתונות בטבע הפתוח ולכן ניתן להיות יצירתיים על מנת שגם הם ירגישו בנחת ויתחברו לקונספט שבחרתם. ככה תוכלו להרוויח חתונה שאף אחד מהם לא יוכל לשכוח.


תגובה 1:

  1. ניתן לראות כי ביצוע חתונות בשטח הפתוח בהחלט זוכה לאהדה, אברר עם ארוסתי מה דעתה על כך.

    השבמחק