יום ראשון, 18 בדצמבר 2011

אסטרולוגית


אסטרולוגית

מי מאיתנו לא היה רוצה לדעת מה צופן לו העתיד, מתי יפגוש את בת הזוג האידיאלית, מה יהיה עם הפרנסה ומה לעשות כדי להיות אדם מאושר. למעשה, מאז ומעולם האנושות הביטה בשמיים בתקווה שיגלו לנו את סודות הבריאה הכמוסים ומאז ומעולם היו כאלה שהצליחו להציץ מעבר ללא נודע.

אלה הם האסטרולוגים, להם היה שמור מקום מכובד בחצרות המלכותיים ולהם שמור מקום מיוחד בחיינו המערבים המודרניים. בעזרת מפת הכוכבים הם יכולים לגלות לנו לא מעט דברים על עצמינו וגורלנו, תוך הכוונה למסלול הטוב ביותר של הגשמה עצמית, בריאות, אושר ועושר. למפת כוכבים זו קוראים הורוסקופ והוא יכול להיות יומי, שבועי, חודשי או שנתי, כמו גם זוגי, אישי או משפחתי.

אסטרולוגית למציאת זוגיות

אחד מתחומי החיים בהם אסטרולוגית יכולה להיות לנו לעזר רב הוא התחום של הזוגיות. אנשים רבים פונים היום לשירותיה של אסטרולוגית במטרה למצוא את הזוגיות המושלמת שלהם ומאוחר יותר – בכדי להבין טוב יותר את מערכת היחסים ולשפר אותה במקרה הצורך.

אסטרולוגית, לאחר בניית הורוסקופ מדויק, מציגה בפנינו את הצרכים והשיעורים האישיים שלנו במערכת היחסים, כדי לדעת מה אנו רוצים ומצפים מבן/בת הזוג. רק על ידי הבנה של כל הגורמים הללו אנו יכולים לבנות זוגיות טובה ובריאה, שכן גם באמצעות עבודה משותפת על כל הנקודות החלשות.  

אסטרולוגית למציאת יעוד מקצועי  

אנשים רבים פונים לשירותיה של אסטרולוגית גם בנושאי פרנסה וקריירה. בעזרת מפה אסטרולוגית אישית, הכוללת בתוכה אלמנטים המשפיעים על כוחות הכלכלה והיצירה, אפשר לקבל המון אינפורמאציה חשובה לנו לקידום העסקי.

כדאי קודם כל להבין מהו התחום אליו אנו שייכים ומה הם הכישורים הכבויים בנו אותם חייבים לשלוף ולנצל לטובתנו. ישנם אנשים שמוכשרים רק בתחום אחד וישנם כאלה שבכמה תחומים שונים, כאשר באחד תהיה לו הכנסה גובהה ואילו באחר תהיה לו רק הנאה. לכן, אסטרולוגית יכולה בנוסף למציאת התחום המתאים לו לסייע גם בהבנת הצרכים של האדם: פרנסה או הנאה.

אסטרולוגית לילדים ונוער   

אסטרולוגיה לילדים ולנוער גם היא יכולה לסייע לנו רבות בחיים. הורים רבים פונים לשירותיה של אסטרולוגית בדי לעשות הורוסקופ אישי לילדיהם. הורוסקופ כזה מסייע להם להבין טוב יותר או אופי הילד, לסייע לו לפתח את הכישורים האישיים שלו, להתמודד עם פחדים ולהשתלב בחברה. בנוסף, בעזרת ההורסקופ כזה ניתן לדעת איזו מסגרת לימודית לבחור לילד או לנער, מה תחומי העניין החזקים שלו ומה התחומים אותם חייבים לשפר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה