יום רביעי, 21 בדצמבר 2011

מתקשרים


מתקשרים רוחניים

מתקשרים רוחניים זוכים לאחרונה ליותר ויותר הכרה שכן לפופולאריות גוברת. מסתבר שגם בעידן הטכנולוגיות הגבוהות והמחשבים, אנו רואים בהם אי של שפיות, אליו ניתן לברוח מחיי הלחץ, העומס והחיפוש התמידי אחר האושר. מתקשרים רוחניים מציעים לנו אפשרות להציץ מעבר ללא מודע, מעבר ליכולות הראיה הפיזיולוגיות ומעבר למה שמרבית האנשים מסוגלים להביט. דרכם אנו יכולים ללמוד טוב יותר על נבכי נשמתנו, ללמוד להסתדר טוב יותר בסיטואציות שונות בחיים, למצוא זוגיות מתאימה ואפילו להיות אנשים בריאים וחזקים.

קיימים סוגים שונים של מתקשרים רוחניים: באמצעות כף היד, באמצעות פתירת חלומות, באמצעות אסטרולוגיה, קלפים וכן הלאה. מה שמאחד אותם זו האהבה העצומה לאנשים והרצון לעזור לכל אחד ואחת שנקלע לצרה או בעיה.

מתקשרים רוחניים – תפקידו של מתקשר   

מתקשרים רוחניים הם אנשים בעלי נשמות מפותחות ומודעות עצמית, הנמצאות כאן על מנת לסייע לאחרים ולהיות משענת ביום סגרירי. אך לא רק, תפקידם הוא גם לעורר בליבנו צימאון להשתנות ולהתחברות, למשמעות הקיום שלנו ולמימוש עצמי. במהלך הליך התקשור הם מהווים מעין מתווך בינינו לבין ישויות עליונות או מדריכים אישיים המבקשים להעביר לנו מסרים אישיים. אומנם ברוב המקרים, אנשים נעזרים במתקשרים כאשר הם בעצם מבקשים עזרה והכוונה מישויות אלה. קורה גם שהמתקשרים עצמם פוגשים אותנו לגמרי במקרה, כאשר יש בידיהם מסר כלשהו עבורנו. 

מתקשרים רוחניים – סוגי תקשור רוחני 

תקשור רוחני, בשל היותו תחום יותר פילוסופי מאשר מתמטי, יכול להתבצע כמעט בכל דרך אפשרית: בחלום, באמצעות חפצים, מחשבות, ציורים, אנשים, מקומות וכן הלאה. לכל מתקשר ישנה דרך משלו לכל "מטופל" יכולת משלו לקבל את המסרים. בין השיטות הנפוצות הנמצאות היום בשימוש אצל מתקשרים רוחניים: תקשור באמצעות אסטרולוגיה (מפת הכוכבים), באמצעות ההילה של המטופל, באמצעות פתיחה בקלפי טארוט וקריאה בקפה.  
 
מתקשרים רוחניים – מי יכול להיות מתקשר 
    
תקשור רוחני הוא למעשה שימוש באינטואיציה האישית שלנו וזו כידוע קיימת אצל כל אחד ואחת, אם כי לא כולם יודעים כיצד להשתמש בה למטרות רוחניות. אך את זה אפשר ללמוד
ולפתח, תוך הבנה כי ההליך כרוך גם בהשתנות עצמית, העצמה אישית וטיהור רוחני. ישנם אנשים שהיכולת זו מאוד בולטת אצלם והם הופכים להיות מתקשרים רוחניים אליהם מגיעים אחרים לעזרה. בעזרת המתקשרים או יכולות התקשור העצמיים שלנו אנו יכולים לקבל כוחות אנרגטיים אדירים, להגשים יעדים בחיים ולהיות אנשים מאושרים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה