יום שבת, 21 במאי 2011

אודישנים לדור הבא 24/7


אודישנים לדור הבא 24/7
אודישנים לדור הבא 24/7 הם האודישנים הכי קלים שיש היום בתעשיית הריאליטי הישראלית. או שאתם מתאימים או שלא! אין יותר מדי משחקים. קודם כל אתם חייבים לוודא שאתם בגיל המתאים. התוכנית מוגבלת רק עד גיל 35. אם עברתם את הגיל הזה, אתם כבר זקנים מדי מבחינת תעשיית הריאליטי המקומית. אודישנים לדור הבא 24/7 מחפשים אנשים צעירים, נמרצים, חרוצים, חדורי מוטיבציה לפרסום, רומנטיים, תקשורתיים, ספונטאניים, חמודים, מצטלמים טוב ועם הרבה אנרגיות חיוביות. לא קל להיות סגור 24 שעות ביממה עם עוד הרבה אנשים בני גילך.



אודישנים לדור הבא 24/7 – כמו אתר היכרויות

כל הרעיון של אודישנים לדור הבא 24/7 הוא ליצור תוכנית מתחרה לאח הגדול. לקחת את הדברים הטובים בפורמט של 'האח הגדול' ולהפוך אותם לגדולים יותר ומרכזיים יותר. אם אהבנו לראות הרבה רגש וזוגיות בתוך האח הגדול, בתוכנית הדור הבא 24/7 נזכה לראות הרבה רגש, הרבה חברויות חדשות והרבה אקשן. בחורים צעירים צמאים לאהבה ולזוגיות. מעבר לכך, בגיל הזה אתה לא סופר אף אחד ממטר – ממש לא נהיה מופתעים עם 2 בחורות יתחרו במהלך התוכנית על אותו הגבר או להיפך. הכל יכול לקרות.

חוויה של פעם בחיים
אין ספק. אודישנים לדור הבא 24/7 הם צעד אמיץ לקראת חוויה של פעם בחיים. כמו בכל תוכנית ריאליטי, מי שהולך להישאר אחרון בתוך הווילה הגדולה יזכה לפרסום אדיר. הוא יזכה לעשרות כתבות בכל חודש, עשרות אלפי טוקבקים, טלפונים ממעריצות ועוד ועוד. זכרו שאנחנו תמיד זוכרים טוב במיוחד את העונה הראשונה של כל תוכנית ריאליטי. מהבחינה הזו, אודישנים לדור הבא 24/7 הם הזדמנות נדירה להגיע אל הטופ של הטלוויזיה הישראלית, במאמץ סביר למדי.


אודישנים לדור הבא 24/7 – איך מתכוננים?

לפני שהולכים אל אודישנים לדור הבא 24/7, כדאי להתכונן מראש. הבוחנים של התוכנית ירצו לדעת אם האישיות שלכם מעניינת מספיק. כדי לחשוב מראש מה היו הרגעים הכי משמעותיים בחיים שלכם, מה היו המשברים הגדולים שלכם, איך יצאתם מהם ומה אתם מחפשים כיום בחיים. זכרו, זו לא בושה להקצין רגשות במהלך אודישנים לדור הבא 24/7. הבוחנים מחפשים אנשים מרגשים, עוצמתיים, מפתיעים ומצחיקים. תראו להם שבאתם להיחשף ולהיות פתוחים לגמרי. הרבה הצלחה!


תגובה 1:

  1. אני מסכים עם זה שהדור הבא הוא חוויה של פעם בחיים אבל בכל זאת אני ראיתי הרבה כתבות (כמו זאת ב http://www.tagliot.co.il/index.php?option=com_fireboard&Itemid=26) שכולן כאחת מדברות על הפספוס העצום של התכנית הזו לעומת האח הגדול שמביא משהו נוסף

    השבמחק