יום ראשון, 27 בפברואר 2011

רייזר


כל מה שצריך לדעת על רייזר :

רייזר הוא כלי רכב לשטח שנראה כמו הכלאה של טרקטורון ורכב בוגי אך הוא לא זה ולא זה. מדובר על כלי הרכב המבוקש ביותר כיום לשטח וזאת משום שהאפשרויות הגלומות בו הן רבות והוא כלי רכב זוגי.

רייזר הוא כלי רכב מבוקש ביותר כיום וזאת משום נוחות השימוש בו, החדשנות שלו והפעלולים שהוא יכול לעשות בשטח. מה שהופך אותו באמת לכלי רכב מבוקש היא העובדה שניתן לנסוע בו בזוגות. עד היום נאלצו משפחות עם ילדים או חברים לנסוע ברכבים נפרדים ועכשיו יש להם ההזדמנות ליהנות מנהיגה זו יחד.  

בארץ ניתן להשיג שני דגמים כרגע והם ה – 170 וה – S800 אך השאיפה היא שבעתיד יהיו עוד דגמים מהם ניתן יהיה לבחור.

מדוע רייזר הפך להיות מבוקש כל כך ?

כיום ניתן לראות כי רייזר הוא כלי הרכב לשטח המבוקש ביותר בישראל וגם באמריקה. הוא הפך להיות מבוקש כל כך משום שהוא קל לתפעול ויש לו תכונות ייחודיות רק  לו בכל מה שנוגע לנסיעה בשטח. חלוקת המשקל שבו מדויקת וייחודית והיא מספקת חווית נהיגה אותה לא הכרנו עד עתה. הנהיגה מתבצעת עם הגה ולא עם כידון כמו בטרקטורון – מה שהופך את חווית הנהיגה למדהימה. 

רייזר


הדגמים החדשים הם דגמים משופרים במיוחד והם בעלי זרוע A עליונה אשר עשויה מסגסוגת, את כלוב ההתהפכות שלהם חיזקו בכ – 30%, יש להם בולמי פוקס עם מיכלים חיצוניים, מתלים ארוכים יותר וצמיגים עבים יותר. הרייזרים נחשבים כיום לכלי הרכב המבוקשים משום שהם נוחים ביותר וגם הבטיחותיים ביותר לשימוש בשטח. הם יכולים להגיע למהירויות גבוהות במיוחד אך יכולת ההתהפכות שלהם אינה גדולה.

כיצד והיכן יש לרכוש רייזר ?

כיום ניתן לרכוש רייזר בסוכנויות המורשות לכך. ישנם שני דגמים בארץ אך הם מבוקשים במיוחד. מדובר על רכבים חדשים למדי ולכן קשה למצוא אותם במכירות יד שנייה אך לפעמים כן ניתן לרכוש אותם ביד שנייה. כאשר אתם מבצעים פעולה כגון זו רצוי שתוודאו כי מדובר ברייזר במצב טוב. רצוי לקחת אותו לנסיעת מבחן ובנוסף יש לקחת את הרייזר למוסך עליו אתם סומכים.

ישנם יתרונות וחסרונות לרכישת רכב מיד ראשונה או מיד שנייה ולרוב אנו מדברים על יתרון מבחינת המחיר. רכבים מיד שנייה יעלו הרבה פחות כסף אך יש סיכוי יותר גדול שתהיה בהם תקלה וגם אין עליהם אחריות. רכבים מהיבואן עולים לא מעט כסף אך אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים כי הם חדשים והסבירות שיהיו בהם תקלות היא נמוכה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה