יום שלישי, 15 במרץ 2011

נומרולוגיה


מהי נומרולוגיה?

נומרולוגיה היא שיטה לאבחון וניתוח האישיות אשר באמצעותה ניתן להסביר עקרונות ברורים ומאורעות. היקום נשלט על ידי חוקים וזאת באה לידי ביטוי פעמים רבות באמצעות מספרים אשר משמשים לסימול וסימון יחסים כמותיים. הפיזיקה שמבוססת על המספרים טוענת שהאנרגיה היא חומר בצפיפות שונה והוא מופעל ומשוחרר בדרכים שונות והמספרים הם אלו שמבטאים אנרגיות אלו.
 
על פי עקרונות פיתגוראים וקבליים המציאות שלנו בנויה בצורה מתמטית ולכן ניתן לראות כל מה שקשור בעולם זה דרך מספרים. על פי אותה תיאוריה השם שלנו הוא במידה מסוימת גם הזהות שלנו. לכל מספר יש מכלול סמלי ובהתאם לאותו מכלול נקבעות גם תכונות האופי של אותו אדם. כך גם כשמדובר בתאריך הלידה של אותו אדם. אי התאמה במספרים עלול להוות לקונפליקט ולמאבקים רבים ולכן נומרולוגיה נותנת לנו פתח להבנת הקשרים שנוצרים בין בני אדם לאחרים ובין בני אדם לפני עצמם.


מתי נומרולוגיה יכולה לשמש אותנו בחיי היום יום?

אנשים רבים מגיעים לצמתי דרכם בחייהם. שאלות רבות עולות לאורך הדרך כאשר הנפוצות ביותר קשורות בזוגיות, משפחה ועיסוק מקצועי. נומרולוגיה עושה שימוש בשני מרכיבים עיקריים – תאריך הלידה ושם. אפשר לומר כי נומרולוגיה היא הפסיכולוגיה שמאחורי המספרים שכן היא יכולה לסייע לאדם להבין מה התרחש בעברו ולחשוף מה צופן לו העתיד. בנומרולוגיה ישנה סברה כי המספרים הם אנרגיה שמכילה את הפוטנציאל אשר גלום בנו ותאריך הלידה שלנו למעשה צופן בתוכו תהליכים גורליים לאותו אדם.

מה חשוב לדעת על נומרולוגיה?

נומרולוגיה הנה שיטה עתיקת יומין ובמהלך השנים נראה כי צברה לעצמה דרכים רבות לבוא לידי ביטוי. כיום ישנן שיטות שונות בנומרולוגיה כאשר הנפוצות הן שיטת פיתגורס (שגם המציא את הנומרולוגיה), הקבלה, נומרולוגיה סינית, אזוטרית ועוד.

כל גישה מיסטית טומנת בחובה דרכים שונות לראות את הנומרולוגיה. נומרולוגיה קבלית למשל מתמקדת בשתי דרכים לפירוש טקסטים ואחת מהן היא הדרך הידועה באמצעות הגימטרייה הידועה לכולנו ובה לכל אות יש ערך מספרי. בשיטת פיתגורס מאידך ישנם תשעה שלבים אותם אנו צריכים לעבור כדי ליצור ריבוע מאוזן שמכיל את כל המספרים ובו אף מספר אינו דומיננטי יותר מהאחר.

לפני שאתם בוחרים נומרולוג בחנו באיזו שיטה הוא משתמש, רצוי גם לקרוא מעט חומר על הנושא ולבחון מהי השיטה המתאימה לכם ביותר. כמובן שיש נומרולוגים שמספקים ניתוח באמצעות כמה שיטות ולכן יש לבחון נושא זה בטרם עת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה