יום ראשון, 6 בפברואר 2011

חתונה קטנה


כל מה שרציתם לדעת על ארגון חתונה קטנה

כבר עבר העידן בו חתונה נוצצת וגדולה היא החתונה האידיאלית. כיום אנו יכולים לראות כי דווקא חתונה קטנה ואינטימית היא החתונה העדיפה על אנשים רבים וזאת משום שהאווירה בה מיוחדת ומקרבת. אנו יכולים לראות כי כבר מדובר בטרנד של ממש שכן רבים בוחרים לצמצם משמעותית את החתונה שלם וזאת גם כאשר יש בידם האמצעים לערוך חתונה גדולה במיוחד.

חתונה קטנה היא חתונה בה יהיו נוכחים לא יותר ממאה חמישים אורחים בדרך כלל, האווירה בה אינטימית במיוחד וכל הקונספט שלה מתרכז בקשר הקרוב שבין הזוג המאושר והאורחים שכוללים את המשפחה ואת החברים הטובים. חתונות מסוג אלו מתאימות לכל אחד שכן הייחוד שלהן הוא בקרבה הגדולה שהאירוע מספק לאורחים.

חתונה קטנה
 

היכן עורכים חתונה קטנה ?

כיום ניתן לערוך חתונה קטנה בכל מקום. אנו יכולים לראות כי אנשים בוחרים במיקומים ייחודיים כגון חצר הבית או חוף הים, לפעמים במסעדה טובה או גן אירועים ממש קטן. כדי לערוך חתונה במיקום ייחודי כזה יש לבחון היטב האם יש מספיק מקום לאכלס את האורחים והאם התשתיות של המקום מתאימות לעריכת אירוע.

חתונה קטנה כוללת הכול בדרך כלל, היא תכלול אזור חופה, קייטרינג ואף רחבת ריקודים עם תקליטן. כאשר עורכים חתונה כזו במיקום ייחודי כמו חוף הים או קרחת יער יש לקחת בחשבון את הצורך בחשמל ותנאי שטח מתאימים.

כיצד מארגנים חתונה קטנה ?

ניתן לארגם חתונה קטנה לבד, אם מדובר בגן אירועים או מסעדה כל שנותר לכם לעשות הוא לארגן את הקייטרינג ואת התקליטן. אם אתם רוצים לערוך חתונה קטנה במיקום מרוחק וייחודי עליכם לקחת בחשבון שיש צורך בתשתיות נכונות ולכן ההמלצה היא לשכור שירות של חברת הפקת אירועים.

בחירת חברת הפקת אירועים צריכה להתבצע גם כן לאחר שיקולים רבים. עליכם לבדוק האם חברת ההפקה דואגת לכל התשתיות כגון החשמל במקום, העבודה מול חברת הקייטרינג, התקליטן, הכנת האישורים הנחוצים במידה ויהיו כאלו ועוד.



חברות הפקה מסוימות מחזיקות כבר ברוב הציוד ולכן הן עדיפות פעמים רבות. ישנן חברות הפקה להן כיסאות, שולחנות, מפות וקשרים ענפים עם חברות קייטרינג ותקליטנים והדבר יכול להוזיל רבות את העלויות. במידה ובחרתם בחברת הפקה שתעשה למענכם את האירוע וודאו כי היא אחראית על כל אלו וזאת כדי שאתם תוכלו להתפנות לדברים אחרים וליהנות מהיום הגדול שלכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה