יום ראשון, 6 בפברואר 2011

טיול יום בברצלונה


נופש בברצלונה יכול להיות אחד הנופשים היותר קסומים ומדהימים שקיימים. בברצלונה יש כל מה שהחופשה המושלמת צריכה: ארכיטקטורה מרהיבה, חופים ציוריים, חוויות קולינאריות אותנטיות, מקומות לינה מפנקים ותרבות הנמצאת בשפע בעיר.

ברצלונה היא העיר השנייה בגודלה בספרד אחרי מדריד ונחשבת לעיר תוססת, גדושה בבתי מלון, מסעדות, מקומות בילוי ליליים, מוזיאונים ומופעי אומנות. היא נוחה מבחינת התחבורה, הגישה והשהות בה ומציעה לתיירים שלל אטרקציות המתאימות הן לחופשה רומנטית ובילוי בפאבים המקומיים והן לחופשה משפחתית במסגרת טיול יום בברצלונה.  

טיול יום בברצלונה  


חופשה משפחתית בברצלונה
ברצלונה היא אחת הערים היותר יפות באירופה ובעולם בכלל, הנחשבת גם למרכז תיירותי מבוקש במיוחד. מידי שנה, העיר פותחת את שעריה הקטלוניים העתיקים בפני למעלה מחמישים מיליון תיירים מכל קצוות תבל, המגיעים אליה עם כל המשפחה גם לחופשות קצרות וגם לחופשות ארוכות.

למעשה, חופשה בברצלונה זוהי החופשה המשפחתית האידיאלית עבור התייר הישראלי, במהלכה הוא ייהנה מאוויר ים תיכוני צלול, חופים פסטוראליים ופעילויות ימיות מרתקות, שווקים תוססים, שפע של אוכל בטעם הישראלי המוכר והאהוב וכמובן הרבה תרבות ואומנות. 

טיול יום בברצלונה
על אף שהעיר ברצלונה מציעה לתיירים הנאה 24 שעות ביממה, טיול יום בברצלונה הוא אחד הדברים שאין לוותר עליהם בחופשה בברצלונה. במהלך טיול יום בברצלונה תוכלו לבקר בארמון גואל המפורסם שעוצב על ידי אנטוניו גאודי עבור משפחתו של איש התעשייה הקטלוני אוסביו דה גואל והוכרז כאתר מורשת עולמית על ידי אונסקו. אחר כך, תוכלו לקפוץ לקתדרלת "סגרדה פמיליה" שהייתה שייכת לגאודי ונשארה לא גמורה בשל מותו הטראגי בתאונה, מה שהפך אותה לאחד הסמלים הבולטים של ברצלונה.

בנוסף, במסגרת טיול יום בברצלונה תוכלו לטייל בנמל הברצלוני המפואר, לבקר במוזיאון של סלבדור דאלי ופיקאסו ובעוד אינסוף אתרי תיירות קסומים ומרשימים ביופיים. 



טיול לילה בברצלונה
לצד הארכיטקטורה המדהימה, ממנה כמובן רצוי להתרשם בשעות היום במסגרת טיול יום בברצלונה, העיר מציעה גם שלל אטרקציות לאוהבי השעות הקטנות של הלילה. כך למשל, מאד מומלץ לטייל באזור המרינה החדשה (Port Olimpic) בחוף הצפוני של ברצלונה. היום, היא נחשבת לאזור הצעירים החם ביותר באירופה ומציעה שלל מסעדות ובתי-קפה המפנקים את התיירים בתבשילי קדירה, פירות ים טריים, בשרים מיוחדים ומרקים עשירים.

בנוסף, תמצאו שם מועדונים, ברים, דיסקוטקים וכמובן גם קזינו. לחלופין, תוכלו לשבת לאור פנסים רומנטיים ליד המזרקה בכיכר אספניה המיתולוגית ולהתענג על טאפס קטלוני משובח.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה