יום רביעי, 27 ביולי 2016

שולחן אוכל נפתח





שולחן אוכל נפתח יכול לסייע לנו רבות בניצול מקום מקסימאלי

כאשר אנו מתגוררים בדירה קטנה, או כאשר אנו מארחים באופן תדיר אנשים בביתנו, אנו זקוקים לשולחן אשר ביומיום יספק לנו מספר מקומות מצומצם, וכאשר נצטרך נוכל לפתוח אותו וליצור מקומות ישיבה נוספים סביבו. שולחן מסוג זה רלוונטי לרוב הבתים ולכן אנשים רבים עושים שימוש בשולחן אוכל נפתח, אולם חשוב לדעת למה לשים לב כאשר אנו בוחרים שולחן שכזה.

אז למה לשים לב כאשר אנו בוחרים שולחן אוכל נפתח?
·       
שיטת הפתיחה: שולחנות אוכל נפתחים נבדלים זה מזה בשיטת הפתיחה, כאשר ישנן שתי שיטות עיקריות לפתיחת השולחן. אחת הדרכים לפתיחת השולחן הינה באמצעות חיבור פלטות השולחן בצורה ידנית, בעוד שהשיטה השנייה מאפשרת לנו למשוך את הפלטות מתוך השולחן עצמו, והיא גם השיטה הפופולרית יותר היום בשל הנוחות שהיא מספקת.
·       
רגלי השולחן: רגלי השולחן משפיעות רבות על נוחות השימוש בו וכן על מספר מקומות הישיבה שהוא מספק. כאשר רגלי השולחן נמצאות במרכז השולחן, נוכל לשבת סביב כולו, בעוד שבמידה ורגלי השולחן נמצאות בקצוות השולחן, לעיתים לא נוכל לשבת במקומות מסוימים, בעיקר כאשר השולחן פתוח. כשאנחנו בוחרים שולחן אוכל נפתח חשוב שנבחן את מיקום רגלי השולחן.

·       
תחתיות טלפון: שולחן אוכל נפתח עלול להיות כבר ביותר, היות ומשקלו כולל את משקל השולחן וכן את משקל הפלטות המשמשות לפתיחתו, ולכן חשוב שיצויד במנגנון המקל על פתיחת השולחן. תחתיות טלפון ברגלי השולחן מאפשרות לנו לגרור את השולחן בקלות וביעילות, מבלי לפגוע בריצוף בשל הגרירה, ולכן חשוב לוודא כי לשולחן שנבחר יהיו תחתיות טלפון אשר יאפשרו לנו להזיז אותו בקלות כך שנוכל להתאים את מיקומו בהתאם לצרכים שלנו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה