יום שישי, 22 ביולי 2016

פנייה אל ייעוץ משכנתאות



כשמדובר בבית שבו תוקם המשפחה שלכם, האם לא תרצו להשקיע עוד קצת, כדי לקבל אותו באופן הטוב ביותר? אנחנו מניחים שהתשובה שלכם היא כן. דרך אחת להשקיע לא הרבה אבל לקבל חזרה המון, היא קבלת ייעוץ משכנתאות מבעל מקצוע מנוסה בתחום. ייעוץ משכנתאות הוא ייעוץ שניתן לאנשים שברצונם לקחת משכנתא כדי להפוך את התהליך לנוח ביותר במידת האפשר. מדובר על יועץ שנמצא שם בשבילכם לאורך כל תהליך לקיחת המשכנתא. מדובר בפגישות שבהן היועץ מבין את מצבכם הכלכלי. על כן הוא יכיר אתכם בזכות הניסיון הרב שלו. כך הוא יוכל להתאים לכם משכנתא טובה ונוחה ככל האפשר, ולעזור לכם לצאת לדרך בבטחה.




הדגשים של יועץ המשכנתאות
יועץ המשכנתאות הוא אדם מקצועי שמבין את תחום המשכנתאות לעומק. באופן כללי, ניתן לסכם כי ייעוץ משכנתאות בא לעזור לכם לקחת את המשכנתא המתאימה לאינטרסים שלכם. הבנקים נוטים לטמון פחים ללוקחי המשכנתאות. בדרך כלל מדובר על זוגות צעירים חסרי ניסיון שלא ביצעו עדיין פעולות הרות גורל כמו לקיחת הלוואה בגודל של משכנתא, ששווה מיליוני שקלים. יועץ המשכנתאות ידע להבחין בדברים חשובים ולשים עליהם דגש, לדוגמא:
·         לאחר כמה שנים מלקיחת המשכנתא, ישנה אופציה למחזור
·         במשכנתא צמודה למדד ההחזר החודשי עתיד לעלות בעשרות אחוזים
·         גודל ההחזר החודשי ביחס להכנסה הממוצעת של המשפחה

מה מצופה מתהליך ייעוץ משכנתאות?
תהליך ייעוץ משכנתאות צריך להיות ענייני. היועץ המקצועי צריך להבין את המצב שבו אתם נמצאים מבחינה פיננסית, וכך להתאים לכם את מסלול המשכנתא הטוב ביותר. התהליך צריך לאפשר לכם לקחת משכנתא בתמהיל הנכון המותאם ליכולות הכלכליות בהווה ובעתיד. התהליך צריך להתחיל באיסוף המסמכים ולהמשיך עד לשלב החתימה הסופית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה