יום שלישי, 12 ביולי 2016

תמ"א 38 הרצליה



עירית הרצליה הוכיחה רצינות רבה בנושא של תמ"א 38 בהרצליה בשנים האחרונות. מי שרוצה למשל להתעדכן מה מצב הפרויקט של תמ"א 38 בהרצליה שהוא קשור אליו, יכול לעשות זאת בקלות דרך אתר העיריה - ולהזין שם מספר בקשה, מספר רחוב וכו' - ולראות מה סטטוס הטיפול של הבקשה בעירייה. זו רק דוגמה אחת אשר ממחישה, עד כמה לוקחת העיריה ברצינות את הנושא. אולם, מעבר לרצינות של העיריה - גם הדיירים שמעוניינים בפרויקט, חייבים להראות רצינות.

הכל קם ונופל על הדיירים
זה נכון שיש פרויקטים של תמ"א 38 בהרצליה שעלולים להיתקע משפע של גורמים - מיזם שלא מספיק רציני, מקבלן שיש לו עבר בעייתי, מעורך דין שלא מטפל טוב בזכויות הדיירים, ועוד. אולם בראש ובראשונה, מי שבעצם מתניעים את התהליך - הם הדיירים, ועליהם יקום וייפול התהליך כולו. העירייה עצמה אגב מגלה כאמור נכונות טובה למדי לקדם את הנושא של תמ"א 38 הרצליה.
לכן, אם אתם גרים בעיר ורוצים להתחיל פרויקט של תמ"א 38, אתם צריכים קודם כל לגייס לנושא כמה שיותר דיירים נוספים בתוך הבניין. אם הצלחתם לגייס את כולם - מה טוב, כי זה רק יקל עליכם בהמשך במימוש של תמ"א 38 הרצליה. אם יש התנגדות של פחות מ20%, בררו את הסיבות לכך, כי אם ההתנגדות לא עניינית - אפשר להגיש תביעה נגד הדיירים הללו.

לקחת את הנושא ברצינות
לסיכום, אם אתם רוצים לממש פרויקט של תמ"א 38 הרצליה היא אפשרות נהדרת לכך, עליכם להתאגד ביחד, לפנות לעורך דין, ובהמשך לפנות גם ליזם שיתחיל את הפרויקט מול העיריה. מבחינת לוח הזמנים - הזמן ממוצע עומד לרוב על שנה וחצי, ולכן ככל שתמהרו להתחיל את הנושא - כך תמהרו גם להיכנס לדירה חדשה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה