יום שבת, 23 ביולי 2016

לקחת הלוואה חוץ בנקאית כשהבנק שלכם לוחץ



לרבים מאתנו יש יחסים מורכבים מאד עם הבנק שלנו. הסיבה לכך היא שלאורך שנים צברנו חובות מול הבנק, ולקחנו הלוואות מאותו הבנק כדי לכסות חובות ישנים, וכך נוצרו חובות חדשים, שלעתים הם עמוקים עוד יותר. כיום, אפשר לפתור את הבעיה הזו בעזרת הלוואה חוץ בנקאית. הרעיון מאחורי הלוואה חוץ בנקאית הוא פשוט במיוחד - פשוט פונים לגוף מימון שהוא לא הבנק שלכם ולא קשור בכלל לבנק שלכם, לווים ממנו את הכסף, סותמים את החוב מול הבנק - ויוצאים לדרך חדשה.

  
מבחינת הבנק הכל השתפר
מה שטוב מאד במסלול של הלוואה חוץ בנקאית הוא שכעת בעצם החוב שלכם נסגר לגמרי, אולם בניגוד להלוואה בנקאית, הבנק לא חושב שיש לכם עוד חוב כלפיו, כי אכן אין שום חבו כזה. החוב הישן נסגר וזה הכל. הבנק  שלכם כעת יסמן אתכם בתור לקוחות טובים שאף יש לאשר להם בעתיד הלוואות טובות ומשתלמות ולהקצות להם מסגרת אשראי גדולה יותר, ובטח שלא להגביל את חשבונם.

עם זאת, הרי שכעת לקחתם הלוואה חוץ בנקאית, וזה אומר שבכל זאת יש חוב. אולם, החוב של הלוואה חוץ בנקאית הוא מול גוף אחר - חברת האשראי, חברת ביטוח, או חברת מימון פרטית (ברוב המקרים, זה האפיק שאליו פונים - כי חברות המימון יכולות לספק לכם הלוואה מצוינת עם מסגרת נדיבה ובתנאים נוחים במיוחד). ההחזר לגוף המממן כעת יהיה הרבה יותר נוח מאשר לבנק. יש פריסת תשלומים רחבה מאד, ריבית נוחה, והחשוב ביותר - אין עמלה על המינוס בבנק, בניגוד למצבים בעבר.

התנהלות זהירה פותרת הכל
כמובן שלצד הלוואה חוץ בנקאית, כדאי גם להתנהל בצורה זהירה מבחינה כלכלית, לצמצם את ההוצאות ולהגדיל את ההכנסות - ובכך אתם תוכלו גם לסגור את החוב מול הגוף המממן, ולצאת לדרך חדשה לגמרי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה