יום שבת, 7 במאי 2016

עורכי דין ליטיגציה


עורכי דין ליטיגציה

עורכי דין ליטיגציה הם עורכי הדין להם תזדקקו במקרה של ייצוג בבית משפט. לא כל עורכי הדין הם עורכי דין ליטיגציה כיוון שישנן תכונות מיוחדות אשר נדרשות לעורכי דין אלה וזאת בנוסף לכך שהם עוברים התמחות מיוחדת בתחום. עורכי דין ליטיגציה צריכים להכין את התיק עבורכם בבית המשפט ולהציג אותו בדרך הטובה ביותר מול השופט ולתשאל את העדים השונים בתיק שלכם כראוי. לרוב, תוכלו לראות בכותלי בית המשפט כי עורך הדין חושב מהר אפילו מהר יותר מהעדים, הוא יכול לצפות את התגובות על פי סימני גוף ולדעת אלו שאלות יובילו לתוצאה הרצויה עבורכם בתיק שלכם.


מה אם יש לכם עורך דין

יכול להיות שיש לכם עורך דין אשר עוזר לכם בתחומים שונים ויכול להיות שאפילו בתיק העומד בפני משפט. אם עורך הדין שלכם אינו מומחה לייצוג בבית המשפט, זה הזמן לבחור בנוסף אליו גם עורך דין ליטיגציה אשר יהיה זה שיציג אתכם בצורה הטובה ביותר. במקרה זה, ישתפו שני עורכי הדין פעולה וזאת כדי שאתם תקבלו את התוצאות הטובות עבורכם.




הכנת התיק

כמובן שעורך הדין אשר מתמחה בתחום הליטיגציה יבצע עבודת הכנה יסודית בתחום התיק שלכם. במקרה וכבר יש לכם עורך דין בתחום (כמו למשל עורך דין אשר הכין עבורכם חוזה שנידון בבית המשפט או לכל מקרה אחר), הוא ישתף איתו פעולה, אך בכל מקרה יכין בעצמו את התיק, יכין שאלות וכמובן יכין אתכם לבית המשפט.


התמחות

עורכי דין ליטיגציה מתמחים בדיונים בבית המשפט. עליהם להיות מהירי מחשבה, בעלי כריזמה גבוהה וניסיון מול משפטים שונים. כאן מדובר לא רק ביכולת הבנה משפטית ברמה גבוהה אלא גם ביכולת להציג את התיק שלכם כראוי בפני בית המשפט.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה