יום שלישי, 31 במאי 2016

גישור משפחתי מסייע לבני הזוג הגרושים

תהליך הגירושין איננו תהליך פשוט בכלל ,ולכן אם אתם נמצאים בעיצומו של התהליך, רצוי מאד שתפנו במשותף למקום שמציע גישור משפחתי. המטרה מאחורי התהליך של גישור משפחתי היא פשוטה למדי - ההנחה היא שבני משפחה, גם אם הם התגרשו - יוכלו להגיע ביחד להסמכה משותפת אשר תטיב עם שני הצדדים. לא פעם מאחר שגם יש ילדים בתווך ושני בני הזוג לא רוצים לפגוע בהם, הרי שבעזרת הגישור אפשר להגיע להחלטה מהירה יותר, ואף בעלויות נמוכות יותר.

מלווים אתכם גם אחרי הגירושין

לא פעם מי שפונים למרכזים של גישור משפחתי הם לא בני זוג אשר נמצאים בעיצומו של תהליך הגירושים, אלא בני זוג שהם כבר גרושים זמן מה, אף יש סוגיות שמבחינתם צפות לפתע. כך למשל אחד מבני הזוג לעתים מרגיש שהוא לא רואה מספיק את הילדים ויכול לדרוש יותר שעות במשמורת. בני זוג אחרים יכולים להרגיש שחלוקת הרכוש אחרי הגירושין לא הייתה הוגנת, ולעתים ישנם נושאים הקשורים אף לדמי המזונות - שאולי יש רצון להעלות או להוריד אותם. כמובן שבכל מקרה כזה אפשר לפנות לבית המשפט ולהתחיל סכסוך משפטי ארוך נגד בני הזוג לשעבר - אבל ישנה גם האפשרות לפנות לפתרון של גישור משפחתי.

ומה בעצם יקרה בגישור?

בעזרת גישור משפחתי, אתם תוכלו להיפגש עם בני הזוג שלעבר בחסותו של המגש, ולשמוע בדיוק מה העניין ומה הנשוא, לשמוע את הצד השני, ולהציג גם את הטענות שלכם כמובן. תפקידו של המגשר הוא לעשות סדר, להבהיר את מצב לשני הצדדים, ולהגיע לפתרון אשר יוסכם עליכם ועל בני הזוג לשעבר. פעמים רבות בעזרת התהליך של גישור משפחתי, יהיה אפשר להגיע לחלוקה מחדש צודקת של המצב, אשר תהיה לשביעות רצונם של שני הצדדים.

גישור משפחתי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה