יום שני, 2 במאי 2016

גיוס אשראי לעסקים - עד כמה זה חשוב

גיוס אשראי לעסקים מהווה מהלך פיננסי חשוב מאין כמוהו בעולם העסקים, ומטרתו לשמש פתרון מימון עבור עסקים מתפתחים, במשבר ובהליך הקמה. גיוס אשראי לעסקים מאפשר לעסקים קטנים, אשר אין להם תזרים מזומנים גדול, לשרוד ולשגשג בשוק. על-מנת לגייס את האשראי, פונים בעלי העסקים לגופי מימון שונים בבקשה לקבל הלוואה עבור העסק שלהם. במידה והגוף המממן מאמין בהצלחת העסק הוא יעניק לבעלים הלוואה בתנאים טובים, שתאפשר לו להתנהל בצורה טובה יותר, ותקל עליו. כלומר, תנאי ההלוואה תלויים במצב העסק והמחזור העסקי שלו.

גיוס אשראי לעסקים – מאילו מקורות מימון ניתן לגייס אשראי ?

בשנים האחרונות חל שינוי גדול בעולם גיוס אשראי לעסקים, כאשר הממשלה החליטה לפתוח את השוק עבור הלוואות ממקורות חוץ בנקאיים. גופים אלו יכולים להיות חברות הביטוח, קופות הגמל והפנסיה, חברות השקעות ועוד. הדבר אומר כי כיום לא רק הבנקים מהווים מקור מימון עבור עסקים, אלא גם גורמים נוספים, כאשר התחרות הזו עוזרת לבעלי העסקים, ומקלה לרוב את תנאי החזר ההלוואה שהם מקבלים. ישנם גופים חיצוניים רבים אשר מתמחים בגיוס אשראי ממקורות מימון מסוימים, ובעלי עסקים פונים לגופים אלו על-מנת לקבל סיוע בגיוס אשראי לעסק שלהם, ולהפיק את המירב מהליך זה.

גיוס אשראי לעסקים – קרנות לסיוע לעסקים

קיימת דרך נוספת שבה העסק יכול לגייס אשראי – גיוס אשראי לעסקים מקרנות מטעם המדינה ומקרנות של פילנתרופים, אשר מטרתן לסייע לעסקים מתפתחים, ולשפר את המצב בשוק. קרנות אלו נותנות הלוואות מסובסדות לעסקים, כאשר על העסק לעמוד במספר דרישות על-מנת שיהיה זכאי לקבל את ההלוואה. בין קרנות אלו ניתן למצוא את קרן השמש, קרן להלוואות בערבות המדינה ועוד.

גיוס אשראי לעסקים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה