יום רביעי, 11 במאי 2016

רמי לוי שירות לקוחות



המוקד הטלפוני של שירות הלקוחות של רמי לוי זמין במשך 6 ימים בשבוע. ניתן ליצור קשר טלפוני עם המוקד במספר 1599-590-500 או לבצע פנייה מקוונת דרך האתר. במידה ובוחרים לפנות למוקד דרך האתר, יש לבחור את הנושא הנדרש לטיפול. האפשרויות הן שאלות לגבי שירות המשלוחים, חווית הגלישה באתר עצמו או יצירת קשר עם נציגי חברות התקשורת, האינטרנט ושיווק השקמה.

לחברת רמי לוי שירות לקוחות המציע מגוון רחב של שירותים עבור ציבור הלקוחות ולכן נציגי המוקד נדרשים להיות בקיאים בנושאים שונים. אפשר ליצור קשר עם החברה כדי לשאול על מבצעים והטבות, לברר על מסלולי הצטרפות לרשתות התקשורת או לקבל מידע ספציפי על מוצרים בפיקוח. המטרה העיקרית של רמי לוי שירות לקוחות היא לאפשר לקהל הרחב לרכז את השאלות תחת קורת גג אחת ולקבל מענה מהיר ומיידי.

היתרונות של שירות לקוחות
אין ספק שמבחינת הלקוחות, הדרך הטובה ביותר לקבל שירות היא באמצעות מוקד טלפוני. מצד שני, יש היום מגוון רחב של אפשרויות נוספות ליצירת קשר עם מוקדי לקוחות של חברות גדולות. השאיפה היא בכל מקרה לנצל את היתרונות של מוקד שירות הלקוחות של רמי לוי וכך להשיג מקסימום תועלת במינימום מאמץ. היתרונות הבולטים הם ידע מקצועי של נציגי השירות, הסמכה המאפשרת להם לתת תשובות אמינות לשאלות הנפוצות וכמובן טיפול בתקלות או בבעיות שקשורות לשירותי החברה.

מוקד שירות לקוחות פעיל עבור הלקוח ובנוי לפי הצרכים שלו. ניתן ליצור קשר עם המוקד הטלפוני בכל מקרה של דילמה והתלבטות, לקבל מידע חדש על מבצעים ולבצע גם פנייה מקוונת. מוקד שירות הלקוחות של רמי לוי בטלפון מחייב המתנה, אך באתר האינטרנט ניתן לפנות טופס פנייה מקוונת ומיידית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה