יום ראשון, 17 במאי 2015

טיפים לבחירת עורך דין תאונות עבודה



בחירה נכונה בעורך דין תאונות עבודה יכולה להבטיח פיצוי כספי גבוה. עורך דין מן הסוג הזה עוסק בדיני נזיקין, השייכים לתחום המשפט האזרחי. תפקידו של עורך הדין הוא להוכיח תאונת עבודה או מחלת מקצוע המזכה את הנפגע בפיצוי. יחד עם זאת, לא כל עורך דין עם תעודה של התמחות בתאונות עבודה אכן יודע כיצד להגיש תביעה או לנסח כתב הגנה. תפקידו של הלקוח הוא לבדוק היטב את הניסיון של עורך הדין ולהשקיע זמן ומאמץ בבחירתו.

הטיפ החשוב ביותר הוא לתאם פגישת היכרות לא מחייבת עם עורך דין תאונות עבודה. את הפגישה רצוי לערוך במשרדו של עורך הדין, או לחילופין במקום נייטראלי. מטרת הפגישה היא להתרשם מעורך הדין ברמה האישית. אפשר לנצל את הפגישה ולשאול על הכשרות, התמחות, הסמכות וכמובן ניסיון מעשי. עורך דין עם ניסיון צריך לקבל עדיפות על פני עורך דין צעיר ללא ותק מוכח. בנוסף, המחיר הוא לא פקטור משמעותי בבחירת עורך דין תאונות עבודה.



את מי מייצג משרד עורכי הדין?
מי שבוחר עורך דין תאונות עבודה מטעם משרד צריך לבדוק מי עוד מיוצג באותו מקום. במידה ומשרד עורכי דין מייצג גם את חברות הביטוח, סביר להניח כי מדובר על ניגוד אינטרסים. זהו ניגוד שאינו פועל לטובת הלקוח. ניגוד עניינים אינו מקובל מבחינה אתית והוא גם לא אפקטיבי בעת ניהול התביעה נגד מקומות עבודה מסוימים.

אחרי שבודקים את מי מייצג עורך דין תאונות עבודה, ניתן לקבל המלצות מחברים, בני משפחה ולקוחות קודמים. אתרי האינטרנט מלאים בהמלצות מן הסוג הזה ואין סיבה לוותר עליהן. המלצה היא אינדיקציה מצוינת לניסיון של עורך הדין ולמחויבותו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה