יום שלישי, 19 במאי 2015

הדברת טרמיטים



הדברת טרמיטים יעילה
במידה ואתם רואים בבית שלכם או בעסק נסורת באזורי העץ מסיבה לא מוסברת, יכול להיות שיש לכם טרמיטים שלא ידעתם עליהם. הטרמיטים הם מזיקים קטנים אשר מתרכזים בעץ כשהוא חי או מעובד. הטרמיטים מכרסמים את העץ במהירות ומשאירים נסורת באזור. הטרמיטים מתרבים במהירות גבוהה ולכן אם לא מטפלים בהם ולא מבצעים הדברת טרמיטים במושבה שלהם, הנזק רק ילך ויגדל.

התרבות הטרמיטים
הטרמיטים מתרבים במושבות שלהם בקצב מסחרר. ברגע שהם מגיעים לאזור, הם מחפשים אזור חשוך וקריר בו מבצעים המלך והמלכה את ההתרבות מדי יום. הנזק שהטרמיטים יוצרים הוא עצום ואם לא מטפלים ומבצעים הדברת טרמיטים גם באזור ההתרבות שלהם, הם ימשיכו להתרבות ולהסב עוד נזק לבית או לעסק. על מנת לבצע הדברת טרמיטים ראויה, יש לבצע הדברה יסודית גם במושבות ולא רק בחלל המרכזי או באזור בו נדמה שהם נמצאים.

מציאת המושבה
המושבה של הטרמיטים תהיה באזור חשוך ונסתר. על מנת למצוא את המושבה, מומלץ מאד לבצע הדברת טרמיטים מקצועית על ידי מדביר מקצועי. התפקיד של המדביר המקצועי אשר יבצע את ההדברה הוא לקבוע כיצד לבצע את ההדברה בצורה הטובה ביותר. המדביר יאתר את המקור של המושבה ובכך למעשה יעלים את בעיית הטרמיטים לחלוטין.

מדביר מקצועי
מדביר מקצועי הוא איש מקצוע אשר ביצע הכשרה בתחום ההדברה. המדביר יוכל לבצע הדברת טרמיטים יסודית כיוון שיש לו את כל הכלים המתאימים לבצע זאת. לפני התחלת ההדברה, המדביר יסביר לכם את כל ההליך הנדרש על מנת להצליח במשימה. לאחר ביצוע ההדברה אתם תוכלו ליהנות מחיים ללא טרמיטים כיוון שההדברה תטפל לא רק בטרמיטים בשטח אלא תטפל גם במושבה ותמנע את כושר ההתרבות של הטרמיטים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה