יום ראשון, 17 במאי 2015

מה ההבדל בין שמלת כלה סטרפלס לבין שמלות אחרות?



את ההבדלים בין שמלות כלה ניתן לזהות על פי שלושה פרמטרים. הפרמטר הראשון הוא סוג הבד. כיום ניתן לתפור שמלת כלה סטרפלס מבד תחרה, משי סאטן, משי שיפון ועוד. הבחירה בסוג הבד משפיעה על המחיר ועל המראה החיצוני של השמלה. שווה להשקיע בבד איכותי כדי ליהנות מהשמלה לכל אורך הערב ולהבטיח נוחות מרבית. הבד צריך להתאים לסוג התסרוקת ולשאר האביזרים אותם בוחרת הכלה לענוד ביום החשוב בחייה.

פרמטר שני שדרכו ניתן לזהות את ההבדל בין שמלת כלה סטרפלס לבין שמלות אחרות הוא הצבע. בניגוד למה שנהוג לחשוב, לא כל שמלות הכלה הן לבנות לחלוטין. יש הרבה שמלות בהן הכלה בוחרת לשלב בין צבע לבן, שמנת, שמפניה וצבע חלבי. הבחירה בצבע חייבת להתאים למבנה הגוף של הכלה ולגוון העור שלה. גם בהקשר הזה חשוב להתייעץ עם מעצב מקצועי המכיר את התחום ויכול להמליץ על דוגמאות ועל שמלת כלה סטרפלס או אחרת.



מה הקשר בין מעצב לבין מראה השמלה?
הפרמטר השלישי והחשוב ביותר הוא המעצב. זהו איש המקצוע הקובע כיצד השמלה תיראה, האם היא תתאים לכלה ועד כמה היא תהיה נעימה. תפקידו של המעצב הוא להשרות ביטחון על הכלה ולגרום לה להרגיש בנוח. קיים קשר ברור בין מעצב מסוים לבין מראה של שמלת כלה סטרפלס או כל שמלה אחרת. עדיף להשקיע עוד כמה שקלים ולפנות למעצב מקצועי, מאשר להמר על שמלת הכלה ולהתמודד עם בעיות בלתי צפויות ביום החתונה.

לסיכום, את ההבדלים בין שמלת כלה סטרפלס לבין שמלות אחרות בודקים לפי סוג הבד, הסגנון והמעצב. כל אחד מהפרמטרים הללו משמעותי עבור המראה הסופי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה