יום שני, 11 במאי 2015

עיריית ירושלים טלפון



עיריית ירושלים - טלפון למבקרים
מבקרים המתכננים להגיע לעיר ירושלים יכולים ליצור קשר עם המוקד הטלפוני של העירייה. במוקד הטלפוני של עיריית ירושלים מספקים מידע נרחב עבור מבקרים מכל רחבי הארץ. בנוסף, המוקד העירוני מתאים לתיירים מחו"ל שאינם דוברי עברית. ירושלים היא אחת הערים המפורסמות והמתוירות בעולם. תיירים מחו"ל פונים אל המוקד הטלפוני כדי לברר על הסדרי תחבורה ולשמוע על נהלים מיוחדים, אטרקציות ופעילויות.

מבחינת מבקרים, הדגש העיקרי בפנייה אל המוקד הטלפוני של עיריית ירושלים מתייחס לתחום של תרבות ופנאי. ירושלים עברה לא מעט שינויים בשנים האחרונות והמבקרים מנצלים זאת. ברחבי ירושלים ניתן למצוא פסטיבלים, אירועים, כנסים ועוד. מוסדות התרבות בירושלים עומדים בשורה אחת עם המוסדות המובילים בישראל. ירושלים מצליחה להתחרות בתל אביב והמבקרים בעיר נחשפים גם לבתי קולנוע ותיאטראות. מעבר לכך, ניתן לפנות למוקד הטלפוני של עיריית ירושלים כדי לשמוע על הסדרי חניה ורשימת חניונים עירוניים. 

למידע נוסף לחץ כאן - עיריית ירושלים טלפון
 
למה לפנות למוקד הטלפוני?
עדיף לפנות למוקד הטלפוני של עיריית ירושלים ולא להסתפק במידע כללי בלבד. המלצות של חברים, בני משפחה או תושבי העיר לא תמיד רלוונטיות או מעודכנות. רק במוקד הרשמי מספקים מידע אמין העולה בקנה אחד עם צרכי המבקרים. רצוי לברר דרך המוקד הטלפוני של עיריית ירושלים על פארקים וגנים ציבוריים, לשמוע על סיורים בכיכר העירייה ולקחת חלק בפעילויות התנדבות או בירידים שונים.

אפשר לשלב את הפנייה למוקד הטלפוני יחד עם אתר האינטרנט. עיריית ירושלים משקיעה משאבים בפיתוח אמצעי יצירת קשר עבור הציבור הרחב והיא לא מזניחה את הפלטפורמות השונות. הדבר החשוב הוא לבצע את הפנייה לפני הביקור בירושלים, בשעות הפעילות ועל פי הצרכים האישיים. נציגי המוקד הטלפוני עומדים לרשות המבקרים והם יכולים לעזור להם בכל שאלה. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה