יום שבת, 10 בינואר 2015

ניכיון צ'קים



אם אתם מנהלים עסק שלפעמים הלקוחות בו משלים בשיטה של צ'קים דחויים אתם בוודאי רוצים לדעת מה זה ניכיון צ'קים. האמת היא, שעוד לפני שאתם מנסים להבין מה זה ניכיון צ'קים כדאי שתבדקו האם שיטת הצ'ק הדחוי מפריעה לכם או לא, כי יש אנשים שזה בכלל לא משנה להם. לעומת זאת, אם במקרה שלכם זה כן פוגע בניהול העסק ובתזרים המזומנים, הרי שניכיון צ'קים יוכל לעזור לכם. 




שיטה שגורמת לכם לקבל את הכסף היום
הבעיה עם הצ'קים הדחויים זה שצריך לחכות לפעמים לא מעט כדי ליהנות מהכסף שמשלם הלקוח, וזה מה שמוביל הרבה פעמים אנשים לנסות להבין מה זה ניכיון צ'קים. למעשה כמשנסים להבין מה זה ניכיון צ'קים רואים שמדובר על פירעון הצ'ק במועד הרבה יותר מוקדם. אתם מביאים את הצ'ק הדחוי היום לחברה שעוסקת בתחום הזה, ובתמורה לצ'ק הדחוי אתם מקבלים במזומן את הסכום. 

העלות של השירות
כשעונים על השאלה מה זה ניכיון צ'קים כדאי לשים לב גם לכך שיש על השירות הזה עמלה שצריך לשלם. זה ברור שלא תוכלו לקבל שירות נוח שכזה מבלי לשלם עליו, אך מצד שני החדשות הטובות הן שלא מדובר על שירות יקר מידי. לכן כשאתם מנסים להבין מה זה ניכיון צ'קים אתם צריכים לזכור לבדוק גם את העמלות שכל חברה מקצועית בתחום הזה תגבה מכם. 

האם השיטה חוקית?
אחת מהשאלות החשובות ביותר היא האם השיטה הזאת חוקית, והתשובה לכך היא חד משמעית כן. שיטת ניכיון הצ'קים היא שיטה ידועה שגם נמצאת תחת פיקוח משרד האוצר, כך שאין לכם סיבה להימנע מהשירות הזה אם אתם חושבים שהוא יוכל להיות נוח עבורכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה