יום ראשון, 11 בינואר 2015

נייר צילום



תכונות והיבטים של נייר צילום שלא הכרתם
אם עד היום חשבתם שנייר הצילום שנמצא במשרד שלכם הוא נייר פשוט שלא צריך להשקיע בו זמן או מחשבה, תחשבו שוב! היום מחלחלת ליותר אנשים ההבנה כי נייר צילום הוא בעל השפעה מכרעת. אחרי הכל - כל תוצרי ההדפסה והצילום במשרד, תלויים באיכות שלו. יש כמה תכונות מפתיעות במיוחד שלא תמיד חושבים עליהן לעומק, ויש לשים לב שבבואכם לבחור נייר צילום, יש לקחת אותם בחשבון.

על הצבע, המחזור ועוד
קודם כל, כשאתם בוחרים נייר צילום, שימו לב שברוב המקרים, הצבע שלו יהיה לבן. אנו נוטים לקבל זאת כמובן מאליו, אבל כשחושבים על כך, הוא לא חייב להיות כך. צבע העץ הרי הוא חום - ולכן איך נסביר את העובדה שהנייר הוא לבן? נייר צילום הוא נייר שבעצם מקבל תוספות של חומרים כימיים שונים כדי שהוא יהיה לבן. לכאורה הכל טוב - אבל שימו לב ששימוש לא נכון בחומרים הללו עלול לפגוע באיכות הנייר, לכן יש עדיפות לנייר שיהיה לבן, אך עבר כמה שפחות תהליכי עיבוד כימיים.
מעבר לכך, כיום יש טרנד חדש - רכישה של נייר צילום ממוחזר! היתרון הבולט כאן הוא היתרון הסביבתי. במקום לתרום לכריתת העצים, אנו חוסכים בנייר ותורמים לאיכות הסביבה והחיים של כולנו. שימו לב שלרוב הנייר הממוחזר הוא גם זול יותר, ואיכותו טובה למדי - כך שבהחלט אפשר לרכוש אותו.

האם הנייר אחיד ברמתו?
בניגוד למה שחשבתם, יש בהחלט הבדלים בין סוגי הניירות השונים. אם תיקחו נייר צילום של יצרן אחד ותשוו אותו לזה של יצרן אחר תוכלו לגלות הבדלים משמעותיים מאד אפילו במבחן הפשוט של צילום בעזרת מכונת הצילום - שלא לדבר על בדיקות מעמיקות יותר. לכן ברור שצריכה להיות לכם העדפה, לנייר שידוע כאיכותי וחזק יותר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה