יום שבת, 10 בינואר 2015

אולמות לבר מצווה



טיפים לבחירת אולמות לבר מצווה
יש הרבה דרכים לבחור אולמות לבר מצווה. הדרך הראשונה היא לבסס את הבחירה על המלצות של חברים, בני משפחה או קולגות. המלצה היא שיטה מצוינת ללמוד על איכות האולם ומקצועיות צוות העובדים. המלצה אובייקטיבית בהחלט יכולה לעזור לבחור אולם עבור אירוע בר מצווה בהיקף קטן או גדול. היתרון של המלצה הוא שניתן להשתמש בה ללא התחייבות מוקדמת. המלצות חוסכות זמן, משאבים וכסף והן מצמצמות את רמת הסיכון. אפשר לאסוף את ההמלצות באופן אישי או לקרוא חוות דעת של בעלי אירועים באתרי אינטרנט העוסקים בתחום.

הדרך השנייה לבחור אולמות לבר מצווה היא להגיע באופן פיזי אל כל אחד מהמקומות. כאן היתרון הוא התאמה בין אופי האולם לבין הצרכים וההעדפות. מי שרוצה להישאר בשליטה, להפיק אירוע מדויק ולהחליט על כל שינוי יעדיף להשתמש בדרך הזו. החיסרון הוא שלעיתים יש צורך בביקור בעשרות מקומות עד שמוצאים את האולם המושלם. 



איך חוסכים בהוצאות על אולמות לבר מצווה?
היום כבר לא חייבים לקחת הלוואה כדי לערוך בר מצווה באולם מכובד. ההיצע הגדול של אולמות תורם לתחרות ומביא לירידת מחירים. אפשר לחסוך בהוצאות אם בוחרים אולם בהתאם לכמות המוזמנים, מגדירים סדר עדיפויות ונמנעים מבזבוזים. מומלץ להכין תקציב סגור עבור האירוע ולהתייעץ עם אנשי מקצוע בכל מקרה של התלבטות. גם נציגי האולם בעצמם יכולים לעזור לחסוך בהוצאות. למפיקים מנוסים יש את הידע הדרוש עבור בחירה מוצלחת של אולמות לבר מצווה או אירועים פרטיים אחרים.

בחירת אולמות לבר מצווה היא חלק בלתי נפרד מהאירוע. הורים צריכים לערב את הילד במערכת קבלת ההחלטות, להתייעץ איתו ולשמוע את דעתו. כך הופכים את הבחירה באולם לחוויה משותפת שצפויה ללוות את הילד ואת המשפחה במשך שנים רבות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה