יום חמישי, 21 באוגוסט 2014

לוכד נחשים בדרום



אף אחד כמעט לא מעוניין לראות נחשים בביתו. ההרגשה של נחש בבית היא בלשון המעטה לא נעימה ורבים מרגישים צמרמורת רק לשמע הרעיון. לוכד נחשים בדרום תפקידו ללכוד את הנחש ולהעבירו לאחר מכן למקום בטוח עבורו ועבור הסביבה. הנחשים בישראל מוגנים ועל כן על הלוכד להעביר את שלכד לשמורת טבע. את השחרור יעשה הלוכד בתיאום עם הפקח האזורי.

לוכד נחשים מומחה
אם אתם מתגוררים בדרום ונתקלתם בנחש בטח תרצו להזמין לוכד נחשים בדרום שהוא מומחה. משמעות המומחיות היא היכולת של הלוכד לתפוס את הנחש במקום בו נראה לאחרונה ולאחר מכן לשחרר אותו על פי הכללים הנהוגים ובתיאום הפקח. כדי להיות מומחה על הלוכד לא רק להיות בעל נסיון אלא לאהוב את המקצוע שלו, להעריך את בעלי החיים באשר הם ולכבד את הכללים שנקבעו על פי המדינה.

לוכד נחשים בדרום

חיה מוגנה
אפילו שיש אנשים אשר מזדעזעים כשהם רואים נחש וכל שהם רוצים לעשות הוא לקרוא למישהו אשר יהרוג אותו, הנחש הוא חיה מוגנת ולאחר התפיסה שלו יש לשחרר אותו לטבע. את השחרור של הנחש מבצעים בשמורות מוגנות, שם יש לנחש אפשרות להתחיל חיים חדשים ולמצוא לעצמו בית חדש.

קריאה ללוכד
אם פגשתם בנחש, זה הרגע להזמין לוכד נחשים בדרום. לוכד נחשים בדרום יעריך את מקום הימצאו של הנחש לפי העדות של יושבי הבית היכן נראה לאחרונה ולאחר מכן יחפש אותו בדרכים אותן למד לאורך שנות הנסיון שלו. ברגע שרואים נחש יש להזמין לוכד נחשים בדרום ואין לטפל בו בעצמכם. אין לנסות לתפוס אותו או להרוג אותו ועם זאת מומלץ לצלם אותו או לתאר אותו כשמזמינים את הלוכד. יתכן שבשיחת הטלפון יהיו ללוכד שאלות שונות ורצוי לענות לו לפני שיגיע למקום.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה