יום שלישי, 19 באוגוסט 2014

פתיחה בעזרת קלפי טארוט



הקלפים הכי ותיקים בעולם
קלפי טארוט הם קלפים בעלי ותק בעולמנו, ישנן עדויות שמצאו את הקלפים כבר במאה ה- 15 באיטליה. הקלפים הם קלפים מסורתיים שיש עליהם ציור ומילה או מספר מילים כשכל קלף מייצג דבר מה. הקלפים המוכרים מיועדים לרוב לחזות עתיד, אך היום נעשה בהם גם שימוש של התבוננות פנימית מכוונת שמאפשרת למי שמבקש לפתוח קלפים להתגבר על קשיים מסויימים בחייו בזכות התבוננות בקלף או בזכות חיבור למילה המצויינת בו.

פריסה
רוב חפיסות הקלפים מורכבות מ 78 קלפים אשר מחולקים לנושאים שונים, מערכות וסדרות. כל הסידור של הקלפים נועד כדי לבצע פריסה כאשר מי שמבצע אותה מכיר את הכללים של הקלפים ויודע בהתאם לצורך כיצד לבצע את פריסת קלפי הטארוט. את פריסת הקלפים יכול לבצע כל מי שלמד (בכל אחת מן הדרכים ללימוד) לבצע, אך השאלה היא לא רק כיצד לבצע את הפריסה אלא כיצד לפרש אותה עבור האדם אשר נזקק לפירוש.

פירוש קלפי טארוט
בעזרת קלפי טארוט מתבצעת פריסה שלאחריה המטרה היא לפרש את המשמעות. כל אדם נתקל בקשיים שונים במהלך חייו ולכן הפריסה היא הפריסה המדוייקת עבורו ועבור הזמן המדוייק בו היא התבצעה. מי שמבצע פריסה בקלפים צריך לא רק להכיר את הקלפים השונים ואת משמעותו של כל קלף אלא גם לסייע לאדם שמולו ולכוון אותו על ידי מתן הסבר באמצעות הקלפים.

מתי אפשר לבצע פריסה
פריסת קלפי טארוט ניתן לבצע בכל שלב בחיים. כל אחד אשר מרגיש תקוע במקום מסויים, מבולבל או איזו אי נוחות בחייו יכול להיעזר בקלפי הטארוט אשר יכוונו אותו לפעולות שנכונות עבורו. כמובן, קלפי טארוט לבד ופתיחן בצורה הנכונה לא מספיקות כדי לתת תשובות כיוון שיש צורך גם באדם שיכוון ויסביר את המשמעות שנובעת מתוכן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה