יום רביעי, 13 באוגוסט 2014

מוקד שירות הלקוחות של פלאפון



מוקד שירות הלקוחות של פלאפון הוא הקשר בין הצרכן לבין חברת התקשורת הסלולרית. פניה אל פלאפון יכולה להיות על ידי לקוחות חדשים שאינם נמנים עם לקוחות החברה אך רוצים לקבל פרטים על אפשרויות ההצטרפות. כמו כן, הפניה לשירות הלקוחות יכולה להיות על ידי לקוחות קיימים אשר מעוניינים לברר פרטים אודות מצב החשבון שלהם. מוקד שירות הלקוחות של פלאפון נותן גם שירות של תיקונים שבחלקו ניתן בטלפון אם ניתן לעזור ובמקרים אחרים ניתן השירות באחד ממרכזי השירות הפרונטליים של החברה.

לקוחות מתעניינים
מוקד שירות הלקוחות של פלאפון מעמיד לרשות הלקוחות המתעניינים מידע אודות החברה ואודות השירותים שלה. בין היתר נותן השירות מידע על מבצעים שונים ומידע על מכשירים אותם ניתן לרכוש דרך החברה. על מנת להצטרף לחברה ניתן ליצור עימה קשר בטלפון, באתר האינטרנט או דרך השירות הפרונטלי שמוקדיו פזורים ברחבי הארץ.

שירות הלקוחות של פלאפון ללקוחות החברה
לקוחות חברת פלאפון זקוקים לפעמים לשירות הלקוחות שלה. החברה מאפשרת לכל לקוח לקבל מידע דרך השירות הפרונטלי באחד המרכזים, לקבל שירות טלפוני או לפנות אליה באינטרנט בצ'אט או במייל. לקוחות החברה יכולים לפנות לשירות הלקחות שלה כשהם מעוניינים לבצע החלפת אמצעי תשלום, לשנות מסלול ולקבל מידע מסוגים שונים למשל לפני שטסים לחו"ל עם המכשיר.

שירות הלקוחות של פלאפון לתיקון מכשירים
פלאפון מאפשרת ללקוחותיה להשתמש בשירות התיקונים שלה אשר ניתן דרך מעבדות שונות הנמצאות בכל מרכז שירות. לעיתים, ישנן תקלות "קטנות" במכשיר, אשר ניתן לטפל בהן בטלפון. תקלות מסוג זה יכולות להיות קושי להתחבר לאינטרנט לדוגמה. במקרים של קשיי תפעול במכשיר ניתן הרבה פעמים לקבל מענה גם בטלפון ללא צורך להגיע למרכז השירות. כמובן, במקרים של תקלת מכשיר חמורה יש להגיע איתו לאחד ממרכזי החברה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה