יום שבת, 23 באוגוסט 2014

סרט תדמית


סרט תדמית

סרט תדמית הוא סרט אשר מיועד לייצג את העסק בצורה הטובה ביותר. כאשר מכינים סרט תדמית חושבים על הרושם אותו רוצים להשאיר על הצופים. אם הסרט מצולם וערוך בצורה טובה הוא יוכל לשרת את העסק בנראות הכללית שלו כולל באתר האינטרנט, באתרי סרטונים או בקישורים בתוך הדפים העסקיים של העסק ברשתות החברתיות.


תכנון נכון

הכנת סרטון תדמית מתחילה מתכנון נכון של המסר אותו רוצים להעביר. לאחר שמחליטים איזה מסר העסק רוצה להעביר, ניגשים לכתוב את התסריט. את התסריט מומלץ שיכתבו קופירייטרים מקצועיים ואם אתם לוקחים חברה אשר מפיקה את הסרט היא בוודאי תפיק לכם תסריט מותאם שיגרום לצופים להתעניין בעסק. על מנת לכתוב תסריט טוב לסרט שייצג את העסק בצורה הטובה ביותר, יבקש הקופירייטר לעשות היכרות עם העסק על ידי העלאת שאלות הנוגעות לעסק עצמו. המטרה של כתיבת התסריט היא להציג את העסק והשירותים שלו כך שהוא ייצור התעניינות אצל הקהל הצופה בסרט.


סרט תדמית


צילום סרט תדמית

צילום סרט תדמית הוא צילום מקצועי אשר מתבצע על ידי צלם מקצועי ומנוסה בסטודיו. תפקידו של הצלם הוא לגרום למצולמים להרגיש נינוח מול המצלמה ולתפוס את הזויות הטובות ביותר בעת ההליך. הצילום הוא חלק חשוב מאד של הסרט ועליו להיעשות על ידי צלם אשר מנוסה בתחום בצילומי סרט תדמית.


הפצת הסרט

לאחר הכנת הסרט יכול העסק להפיץ אותו בכל אחד מאמצעי שברשותו. הסרט מתאים להפצה באתרי הסרטונים השונים, הפצת קישורים ברשתות החברתיות או כסרט ששותלים אותו בתוך אתר האינטרנט של העסק. ההפצה של הסרט התדמיתי היא באחריות העסק עצמו והיא יכולה להוביל לכך שיותר לקוחות יכירו את העסק ויפנו אליו בסופו של דבר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה