יום שני, 31 בינואר 2011

טיול בברצלונה


ברצלונה היא העיר השנייה בגודלה בספרד. אחרי האולימפיאדה שהתקיימה בברצלונה, טיול בברצלונה הפך להיות אחד הטיולים הפופולאריים ביותר.  בעיר אתרים רבים וייחודיים. במאמר זה נביא סקירה על אודות האתרים המיוחדים והפחות מוכרים בברצלונה ,


טיול בברצלונה - אתרים ומסלולים מומלצים

  • בקיץ על הר היהודים, המונטז'ואק, מתקיימים פסטיבלי סרטים. תיירים רבים וגם תושבי העיר מגיעים אל ההר מצוידים באוכל מהבית, יושבים על כיסאות נוח, אוכלים ונהנים מהסרטים.

  • מסלול תיירים מומלץ הוא מסלול בעקבות סלבאדור דאלי. כל טיול בברצלונה מחייב מפגש עם יצירותיו של האומן הדגול. את הסיור נפתח במוזיאון דאלי, מוזיאון המכיל את יצירותיו של האומן. עוד לפני הכניסה אל המוזיאון כדאי להתבונן ולהתרשם מהמבנה המיוחד והייחודי של המוזיאון.

  • אחרי שסיירנו במוזיאון נגיע לטירה המיוחדת שאותה קנה דאלי לאהובתו. הביקור בביתם המשותף של דאלי ואשתו הוא חוויה מיוחדת. כמה בקתות דייגים שחוברו ביחד ויצרו מבוך מיוחד של חדרים. בחדר השינה נוכל לראות מראה מיוחדת המונחת בזווית מסוימת שדרכה התבוננו דאלי ואשתו בזריחה בשעות הבוקר המוקדמות.

  • חובבי הרכיבה על אופנועים יוכלו לערוך טיול עוצר נשימה בהרי הקוסטה ברווה באמצעות רכיבה על אופנוע. כדאי להצטרף אל שיירה היוצאת בשעות קבועות בליווי הדרכה והסבר.

  • חובבי הספרות יוכלו לערוך טיול בברצלונה בעקבות הספרים הפופולאריים  "צילה של הרוח" ו"הקתדרלה ליד הים". צילה של הרוח הוא ספר שהיה רב מכר ובו מוזכרים מקומות רבים בעיר בברצלונה.


 טיול לברצלונה - כמה טיפים ועצות טובות

  • בעיר ברצלונה פועל אוטובוס המיועד לתיירים. האוטובוס פועל במשך כל שעות היום. באמצעות הנסיעה באוטובוס נוכל להכיר את המקומות הפופולאריים בעיר ברצלונה. מדריכי תיירות רבים ממליצים לפתוח כל טיול לברצלונה בסיור באוטובוס. חשוב לדעת כי הסיור באוטובוס פופולארי מאוד, ובעונות התיירות כדאי להזמין כרטיסים לפחות יומיים מראש.

  • תושבי העיר ברצלונה אינם שולטים בשפה האנגלית. לפני כל טיול לברצלונה מומלץ ללמוד מילים חשובות בספרדית ולהצטייד בשיחון או במילון כדי לתקשר עם התושבים.
טיול בברצלונה  

  • מזג האוויר בברצלונה נוח בכל ימות השנה, אך בחודשי הקיץ יולי ואוגוסט חם מאוד. חברות רבנות המארגנות טיול לברצלונה לא ממליצות להגיע לעיר בחודשים החמים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה