יום ראשון, 16 בינואר 2011

צימר יוקרתי


צימר יוקרתי הוא כבר לא מה שהיה פעם. אנחנו מדברים על סטנדרטים אחרים לגמרי וזאת מאחר ששוק התיירות בצפון התפתח רבות בעשור האחרון. אם בעבר צימר יוקרתי היה צימר בו יש מקרר וטלוויזיה הרי שכיום מדובר על צימר בו מגוון רחב של מכשירים אלקטרוניים ונוחות שמספקת לנופשים את האפשרות לא לצאת מהצימר כל החופשה.

צימר יוקרתי


התחרות כיום בין בעלי הצימרים היא כל כך גדולה עד כי כיום ניתן לקבל, באותו המחיר שהיה בעבר, צימר משודרג ויוקרתי וכל זאת כדי למשוך את הנופשים. כמעט לכל משפחה בצפון יש צימר וכדי למשוך את תושבי המרכז הנופשים הם עושים מאמצים עיליים.

מה כולל צימר יוקרתי כיום ?

צימר יוקרתי יכלול את כל מה שאתם בתור נופשים צריכים כדי להעביר את החופשה שלכם בנוחות. מדובר על צימרים מרווחים יותר מפעם ואפילו בקומות. יש בהם מטבח מאובזר עם מקרר ומיקרו ואפילו יין טוב וקצת פירות. ארוחת בוקר טרייה ומפנקת, טלוויזיה בכבלים או בלוויין, די וי די וסרטים, פינת ישיבה בפנים ואחת בחוץ, מרפסת ונוף ייחודיים, בריכה, ג'קוזי, חדר שינה רחב, בצימרים משפחתיים יהיה גם חדר ילדים או לפחות אפשרות לעשות את ההפרדה בין ההורים לילדים בלילה, ועוד.

כמובן שכמה שהצימר יהיה מאובזר וגדול יותר כך המחיר שלו יעלה ויש לקחת נושא זה בחשבון. עם זאת, מרבית הצימרים כיום יספקו לפחות שמונים אחוז מאבזור זה וזאת כדי למשוך אליהם נופשים.

כיצד יש לבחור צימר יוקרתי ?

בחירת צימר יוקרתי איננה מורכבת מדי, מדובר על בירור באופן שטחי למדי וזאת מתוך הרצון למצוא את העסקה המשתלמת ביותר. צימרים עם בריכה מן הסתם יעלו יותר כסף אך אם מדובר בבריכה משותפת המחיר ירד. בכל צימר כמעט תמצאו כיום ג'קוזי אז צימרים בהם הג'קוזי נמצא במרכז החדר או ליד חלון שפונה לנוף יהיו יקרים יותר גם כן.


עליכם להגדיר לעצמכם תקציב הגיוני וזאת לאחר שבחנתם את מחירי השוק. בתקציב זה עליכם לקחת בחשבון את מחיר הצימר עצמו, את האוכל שתאכלו במהלך החופשה, את עלות הנסיעה עד למיקום הצימר,  את האטרקציות השונות עליהם תשלמו תוך כדי וכדומה. לאחר שהרכבתם תקציב בחנו היטב מה מציע לכם כל צימר, היו מוכנים להתפשר על דברים מסוימים אך היזהרו לא להתפשר על דברים עקרוניים כגון צימרים עם נוף או במיקום נוח וזאת כדי שתוכלו לצאת בקלות לאטרקציות, לים או למסעדות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה