יום ראשון, 9 בינואר 2011

הפקת אירועים בטבע


דמיינו לעצמכם...
זהו יום חמישי בערב, שש אחה"צ והשקיעה מתחילה. השמיים נצבעים בכתומים ואדומים והאורחים נוהרים לחורשה אל החתונה החגיגית שלכם... מוסיקה ארץ ישראלית נעימה ברקע, מטעמי גורמה מוגש לאורחים וכולם מחויכים. מעבר לכלה היפה, האלכוהול והחברים הרבים – יש קסם באוויר. יש תחושה כאילו הטבע מסביב לבש בגדים חגיגיים והגיע אף הוא אל החגיגה הגדולה - אין כמו אירועים בטבע.





הפקת אירועים בטבע
הפקת אירועים בטבע היא משימה מעט מורכבת אך אפשרית בהחלט. יש מי שמסוגל להרים אירוע שלם לבד בטבע, אבל רובנו נסתבך ולכן הפיתרון המומלץ הוא לשכור את שירותיה של חברה המתמחה בתחום של הפקת אירועים בטבע. הרי חתונה היא אירוע מלחיץ בפני עצמו. למה לנו להוסיף עוד אחריות ולחץ בכל מה שקשור לפרטים הטכניים של ארגון החתונה בטבע.

לוקיישן
הפקת אירועים בטבע מתחילה כמובן במציאת המיקום המשולם לחתונה או לאירוע הפרטי שלכם. לחברות המתמחות בהפקת אירועים, יש כבר רשימה ארוכה של מיקומים מומלצים יותר ומומלצים פחות. לפני שסוגרים על מיקום, צריך לאשר אותו מול הרשויות המוסמכות: קק"ל, מכבי אש, משטרה, רשות אזורית ועוד. למפיקים יש את הניסיון בניהול הפרוצדורה הזו. כמו כן הם בדרך כלל מכירים את המקומות הכי מומלצים בארץ לאירועים חגיגיים.

הפקת אירועים בטבע


הקייטרינג כלול
אין ספק, הפקת אירועים בטבע דורשת הרבה ניסיון ושילוב מגוון יכולות. הפקה שכזו יכולה לעלות לא מעט כסף ולכן כדאי לחפש את הדרכים לחסוך בעלויות, לפחות איפה שניתן. הנה לכם טיפ קטן, במידה וחברת ההפקה היא זו שמארגנת לכם גם את הקייטרינג ואת השירותים הנלווים, ניתן יהיה בד"כ להוזיל את העלות הכללית של האירוע. במקום לסגור חתונה ב170,000 ₪, תוכלו לסגור חתונה ב140,000 ₪. כמובן שהכל תלוי באיכות האוכל, איכות המשקאות, כמות הקישוטים, מספר המוזמנים ורמת הגימורים השונים.
הפקת אירועים בטבע – טיפ חשוב
בהרבה דברים החברות השונות מספקים שירות דומה. חשוב רק לחשוב על אירועים קיצוניים. מה קורה אם הגנרטור מפסיק לפעול? האם יש גנרטור גיבוי? ומה קורה אם גם הגנרטור גיבוי הולך? חברת הפקת אירועים בטבע נמדדת דווקא במשברים ודווקא במקרי הקיצון, תזכרו זאת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה