יום חמישי, 10 במאי 2018

סנטף


את לוחות הסנטף אולי אתם מכירם בשמות אחרים כמו לוחות פוליקרבונט או לוחות פוליגל אך למעשה מדובר באותו הלוח בדיוק. עם זאת, לוחות אלו יכולים להיות שונים מאוד זה מזה בכמה תכונות.

לוחות שמעבירים אור ברמה שונה
לוחות סנטף משמשים למגוון רחב של שימושים אך מהשימוש המוכר ביותר בהם אנו יכולים למנות את הגגונים. הלוחות מעבירים אור בצורה נהדרת כאשר השימוש הזה הופך את הפרגולה שלכם כך שגם תוכל לעביר אור מצד אחד ומצד שני עדיין יכולה להיות מחסה נהדר מפני הגשם. עם זאת, יש אנשים שלא מעוניינים במעבר אור מקסימלי כיוון שלוח הסנטף יכול להעביר עד 90 אחוזים מהאור. כך למעשה יש הבדל בין הלוחות וניתן לבחור לוח צבעוני שמעביר חלק קטן יותר של האור.

לוחות בעובי משתנה
עוד אחד מההבדלים בין לוח ללוח הוא העובי. יש לוחות סנטף שיהיו דקים מאוד ברמה של כמה מילימטרים ספורים ויש לוחות סנטף שיהיו בעובי של כמה סנטימטרים. לוחות עבים בדרך כלל מתאימים לשימושים במקומות תעשייתיים או מקומות ציבוריים גדולים כמו למשל אצטדיוני כדורגל ולעתים אפילו בתור הגנה כמו זכוכית משוריינת. למעשה, הלוחות יכולים לשמש גם להקמה של אקווריומים גדולים ואף מסעדות מתחת למים.

רמות איכות משתנות
אי אפשר לומר שכל לוח סנטף יהיה דומה באיכות שלו ללוח אחר כיוון שבסופו של דבר מדובר בייצור שתלוי במקצועיות המפעל. את הלוחות לא מייצרים במקום אחד בלבד אלא בכמה מפעלים ברחבי העולם וגם בארץ ניתן למצוא כמה סוגי סנטף ברמות איכות משתנות. כך למעשה כל מה שנשאר לעשות הוא להחליט על התקציב וזאת גם לפי הצרכים בלוח, כאשר יש לוחות עמידים יותר ויש כאלו שיהיו עמידים הרבה פחות.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה