יום שלישי, 15 במאי 2018

עופרים

אירוע כפי שחלמתם
ישנם אירועים מסוימים בחיים שמהווים הזדמנות נדירה להגשמת חלומות. מי מאתנו לא חלם על יום החתונה שלו ודמיין כל פרט ופרט? לפעמים מגיעים רגעים שצריך פשוט להגשים את החלומות האלו. בחירה בגן האירועים עופרים לערוך בו את האירוע המיוחד שלכם – בין אם תהיה זו חתונה, מסיבת בר מצווה או כל אירוע אחר – זו בחירה במקום בו תוכלו להגשים חלומות. לרשותכם יעמדו במקום צוות עובדים מיומן ומקצועי שיסייע לכם בכל שלב, החל מהתכנונים הראשוניים של האירוע, עובר בעבודה מול הספקים השונים וכלה בדאגה לכל פרט ביום האירוע עצמו. בסופו של דבר, אתם תוכלו לנכוח באירוע רגועים ובטוחים שמישהו דואג שהכל פה יהיה מושלם.

השקיעו מחשבה בפרטים

אמנם גן אירועים טוב הוא גן אירועים שבו מישהו אחר יארגן עבורכם את הפרטים של האירוע, אולם אם אתם רוצים שהאירוע יצא מיוחד ובדיוק בדיוק לפי הטעם שלכם, עליכם להיות מעורבים בתכנון הפרטים. עופרים מציג בפניכם עולם של אפשרויות, אך עליכם לבחור מבין האפשרויות הקיימות. עזרו לנו להחליט יחד אתכם - מה יהיה העיצוב של השולחנות, אילו פרחים ישולבו באזור החופה, כיצד תראה חלוקת השולחנות של האורחים, מה יהיה סוג המוזיקה באירוע ועוד ועוד. בסופו של יום, השקעה בפרטים היא משתלמת ואתם תוכלו להיות סמוכים ובטוחים שכל דבר שתכננתם יצא אל הפועל בדיוק כפי שחלמתם אותו.

אל תתביישו להתייעץ

רוב הזוגות הצעירים המגיעים להתחתן בגן האירועים עופרים מתחתנים בפעם הראשונה. אנחנו, לעומת זאת, ערכנו כבר מאות ואלפי חתונות. אל תהססו להתייעץ אתנו לגבי כל פרט שיש לנו בו ניסיון ואנו מכירים את כל האופציות האפשרויות לערוך שולחנות, לסדר פרטים ולתכנן את לוח הזמנים של החתונה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה