יום שלישי, 29 במאי 2018

מכירת זהב

אולי שמעתם על מסחר בזהב אך ככל הנראה מכירת זהב לפי מה שאתם יודעים היא רק חלק קטן ממה שבאמת הולך בשוק הרחב הזה. מה צריך לדעת על זהב ומה יכול למקסם עוד יותר את הרווחים של אלו שסוחרים בו? הנה כמה דברים שכדאי לדעת.


מתי לקנות ומתי למכור?

לאדם הפשוט התהליך יכול להישמע די פשוט: כל מה שצריך לעשות הוא לקנות זהב ולחכות שהמחיר יעלה, ואז למכור אותו. זה היה יכול להיות כל כך פשוט אם זה היה כך אך האם אמת תוכלו לחכות שנים רבות שהמחיר יעלה? וגם שהמחיר יעלה, האם תמכרו או שתחכו שהוא יעלה עוד? מכירת זהב ובכלל סחר בזהב הוא לא דבר פשוט והוא דורש ידע רב, יכולת אנליטית מעמיקה וכמובן אהב לתחום. ממש כמו סחר במניות, בסופו של דבר תבינו טוב יותר מה קורה בעולם, מה משפיע על מחיר הזהב, מתי כדאי לקנות ומתי כדאי למכור. בסופו של דבר גם יגיעו רווחים נאים במיוחד.

דרושות גם יכולות אישיות

מכירת זהב כמו כל מכירה היא לא עסק פשוט והיא דורשת כריזמה, יכולת מכירה והרבה שכנוע. לא כל אחד יכול להיכנס לכל השווקים וחשוב לדעת כיצד לפעול בהתאם לרוח המקומית. חלק מהאנשים מחליטים לקחת כלי זהב מסוימים שאין להם ביקוש רב בשוק, כי הם ישנים מידי או מכל סיבה אחרת, אך בכל זאת מצליחים למכור אותם ברווחים נאים כיוון שהם משווקים אותם בצורה טובה. אולי מה שאתם צריכים כדי לקבל דחיפה שתיתן לכם יותר רווחים זה רוח גבית בדמות דיבור רהוט יותר ושפה נכונה יותר. גם כניסה לשווקים בין לאומיים יכולה לעזור, הרי הזהב הוא עניין גלובלי ולא כמו מטבע.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה