יום שלישי, 27 במרץ 2018

שולחן אוכל נפתח


חדר האוכל כמרכז הבית



אחד מהיתרונות של החיים במאה העשרים ואחת, הוא שעבור רובנו האוכל איננו עוד צורך קיום בלבד אלא גם חוויה תרבותית וקולינרית מעשירה. חוויות רבות בחיינו נסובות סביב האוכל, כאשר לקנו מעדיפים לצרוך אותו בחוץ בעוד שאחרים מעדיפים לבשל ולהתמחות במיני בישולים שונים. מתוך כך, לא מפתיע לגלות שישראלים רבים מצביעים דווקא על חדר האוכל כמרכז הבית. על גבי שולחן האוכל נערכות הארוחות המשפחתיות המסורתיות בערבי יום שישי ובחגים, כמו גם ארוחות מיוחדות בהזדמנויות אחרות. אחת הדרכים הטובות ביותר להתאים את השולחן לצרכים משתנים היא רכישה של שולחן אוכל נפתח.

מה היתרון בשולחן אוכל נפתח?

היתרון הגדול של שולחן אוכל נפתח הוא כמובן המודולאריות שלו. במילים אחרות, ברוב ימות השבוע ניתן לאחסן את שולחן האוכל כך שלא יתפוס את כל חלל החדר, אלא יהיה מתאים לאכילה של מספר סועדים בודדים. באירועים אחרים, כאשר מגיעים אורחים או סתם כאשר נאספים בני משפחה רבים ואתם מעוניינים לערוך שולחן חגיגי, הרי שניתן לקחת את אותו השולחן ולפתוח אותו כך שיהיה גדול הרבה יותר. בצורה זו, פעם השולחן יהיה מתאים להכלת כמות סועדים קטנה, כמו בסתם יום רגיל, ופעם אחרת השולחן יתאים לסועדים רבים יותר, בארוחות חגיגיות ובאירועים מיוחדים.


היכן קונים שולחן אוכל?

הקונספט של שולחן אוכל נפתח איננו נדיר וניתן למצוא שולחנות כאלו כמעט בכל חנות המציעה שולחנות לפינות אוכל יוקרתיים ברמה כזו או אחרת. בסופו של דבר, ניתן למצוא שולחנות אוכל כאלו גם ברשתות הגדולות דוגמת איקאה וגם בנגריות ספציפיות המכינות שולחנות מעץ על פי הזמנה אישית. חשוב לזכור למדוד היטב את מידות השולחן הרצוי לכם ולוודא כי רכשתם שולחן מתאים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה