יום שלישי, 20 במרץ 2018

שירות מענה טלפוני לעסקים קטנים


בעל עסק? כדאי לך לשמוע
רבים מבעלי העסקים מכירים את הסיטואציה הבאה. מתקשר לקוח זועם לבית העסק וטוען כי ניסה לקבל מענה במשך כמה שעות רצופות או כמה ימים והוא לא קיבל מענה מכם. הוא מאיים לעזוב את השירות שאתם מעניקים או לעבור לבית העסק המתחרה ואתם כבעלי עסק חסרי אונים. לא הייתם רוצים לישון בלילה בשקט בידיעה שכל שיחה של כל לקוח מקבלת מענה מהיר, יעיל ומקצועי? הרי זו דרך נהדרת לשמר לקוחות ישנים ולקבל אל העסק לקוחות פוטנציאליים חדשים. אם הסיטואציה הזו נשמעת לכם מוכרת, ייתכן שכדאי לכם לשקול להצטרף לשירות מענה טלפוני לעסקים.

מהו מוקד מענה טלפוני לעסקים?
מוקד טלפוני לעסקים הוא מוקד שבו מועסקים מוקדנים נותני שירות מקצועיים ומצוינים שמקבלים שיחות נכנסות שהיו מיועדות לבתי עסק שונים בישראל ועונים לכל שאלה ובקשה של כל לקוח. בנוסף למענה על שאלות ובקשות, סיוע בפתרון תקלות וכדומה, שירות מענה טלפוני לעסקים קטנים וגדולים מאפשר גם שירות של גביית כספים מלקוחות באמצעות הטלפון, קביעת פגישות ושירותים רבים נוספים. ברוב המקרים, הלקוח בכלל לא יודע שהוא דיבר עם נציג של חברת מוקד טלפוני ולא עם נציג ישיר של בית העסק אליו חייג. השירות ניתן 24/7, כך שתוכלו לבשר ללקוחות שלכם שהם יקבלו מענה בכל שעה ובכל זמן שיתקשרו ויהיו זקוקים לשירות.


יתרונות נוספים בשירות
קיימים גם יתרונות נוספים בשירות מענה טלפוני לעסקים. השירות מאפשר לבעל העסק שלא להעסיק בעצמו עובדים שיענו לטלפונים ובכך לחסוך הרבה כאב ראש של הכשרה אישית לכל עובד. בנוסף, בעל העסק יכול להיות בטוח נותני השירות במוקד הטלפוני הם מנוסים בתחום שירות הלקוחות ויתנו מענה מקצועי ויעיל ללקוחות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה