יום שלישי, 13 במרץ 2018

מיטה זוגית מעוצבת



כל מה שכדאי לדעת על מיטה זוגית מעוצבת
מיטה זוגית מעוצבת יכולה לשמש כבסיס לכל סוגי המזרנים. את המיטה בוחרים בראש ובראשונה לפי גודל ומשקל, כי המטרה היא להתאים אותה לעיצוב הקיים בתוך חדרי השינה. אפשר להשוות בין מיטות זוגיות שמיועדות לחדרים של ילדים, מתבגרים ובני נוער או להתמקד במיטות מעוצבות בסגנון רומנטי לחדרי שינה של הורים בלבד. ככל שיש יותר מקום פנוי בחדר השינה, כך מתרחב סל האפשרויות של בחירת מיטה זוגית מעוצבת.

את הגודל והמשקל של מיטה זוגית מעוצבת בודקים לפי המפרט המפורסם על ידי היצרן. אפשר גם להגיע לאולמות התצוגה על מנת לראות סוגים שונים של מיטות מקרוב, או להתייעץ עם אנשי מקצוע ולהתרשם מתמונות באתרי האינטרנט. המידות החשובות הן גובה של המיטה עם ובלי רגליות וכמובן רוחב. בנוסף, יש מיטות מעוצבות שמגיעות עם מסגרת שמטרתה למנוע תזוזות לא רצויות של המזרון.


איזו מיטה כדאי לבחור?

על טעם וריח קשה להתווכח ולכן אין דרך להמליץ באופן חד משמעי על מיטה זוגית מעוצבת. הכי טוב לקבוע מראש את מסגרת התקציב, להחליט על סגנון עיצובי מבוקש ולשאוב השראה מקטלוגים של דגמים מובילים. רצוי לברר מאיזה חומרי גלם מייצרים את הבסיס של המיטה ולשאול עד כמה הוא עמיד. כמו כן, יש לבדוק האם המחיר כולל הובלה והרכבה.

כדאי לבחור מיטהזוגית מעוצבת שיכולה לשמש את בני הזוג לאורך זמן. אפשר להשוות בין דגמים של מיטות מעוצבות שנמכרות עם או בלי מזרון, להתייעץ עם אנשי מקצוע לגבי כל מה שנוגע לתמיכה האורטופדית ולשאול על תקופת אחריות. בסופו של דבר, מיטה זוגית מעוצבת יקרה יותר ממיטה רגילה אך היא שווה את ההשקעה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה