יום שישי, 23 בפברואר 2018

אירוח במדבר



להתנתק מהשגרה היום יומית
אם אתם מעוניינים בחופשה מיוחדת כדאי לכם לחשוב על המדבר. נכון שזה נשמע לכם מפחיד ודי מרתיע בהתחלה אך מהר מאוד תבינו שכיום במדבר יש את כל מה שאתם צריכים. יש מים, יש מקלחת, יש מקום נוח לישון ואם אתם צריכים גם יש חשמל, למרות שעל זה כדאי מאוד לוותר. במדבר תקבלו חופשה מיוחדת במינה בה תוכלו להתחבר סוף סוף זה לזה בלי כל מה שמסביב, אינטרנט, טכנולוגיה וכולה, ואירוח במדבר יהיה בוודאי חוויה שתהיה זכורה לכם לחיוב. איפה ניתן למצוא אירוח במדבר ואיך כדאי לחפש?

איפה ניתן למצוא אירוח במדבר?
אמנם האירוח שאתם מחפשים צריך להיות פחות מודרני אך החיפושים שלו ייעשו באמצעות האינטרנט. היום ניתן למצוא כל חאן וכל מאהל אירוח בכל אזור בארץ כאשר ניתן למצוא אותם אפילו בגליל וברמת הגולן. עם זאת, האירוח הכי טוב והכי מסורתי כמובן יהיה במדבר וגם בנגב העצום שמהווה 60 אחוזים משטחה של מדינת ישראל יהיה ניתן למצוא די בקלות. יש אתרים רבים שירכזו עבורכם את כל אפשרויות האירוח שקיימות ושם תוכלו גם לסנן את המקומות לפי השירותים שיש בו.



אלו שירותים יש באירוח במדבר?
באירוח במדבר ניתן למצוא כיום את כל השירותים שאתם צריכים וזה כולל חיבור לחשמל כדי להטעין את הטלפונים, עזרה ראשונה, מי שתייה זורמים, חנות קטנה שבה ניתן לרכוש מוצרים חשובים כמו גז בישול לשטח או חטיפים ומים קרים ובמקרים מסוימים אפילו אינטרנט. כך אפשר לשלב בין החיים המודרניים לבין החיים במדבר ויהיה הרבה יותר פשוט לאנשים להגיע לנפוש בו. כמו בן שלפי המסורת האירוח כולל גם ארוחות נהדרות שכוללות קפה חם, עוף בסיר או על האש וכולה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה