יום שישי, 23 בפברואר 2018

בריכות ביתיות



מה כוללת הקמה של בריכות ביתיות?
בריכות ביתיות יכולות להיות הקנייה הכי טובה שלכם וארי כמה חודשים ולעתים כמה שנים תבינו שעשיתם בחירה חשובה מאוד. הבריכה מוסיפה להנאה שלכם בקיץ ולעתים גם בחורף אם תשקיעו בקירוי מתאים, והיא יכולה גם להיות פתרון יותר זול ונוח לילדים שרוצים ללכת לבריכה כשהם בחופשה מבית הספר. עם זאת, הקמה של בריכות ביתיות דורשת הרבה תכנון כדי להתאים אותה לחצר ולדרישות שלכם וכמובן לחבר אותה לתשתיות. תחילה יש צורך להבין מה התשתיות שיש במקום וכיצד הבריכה אמורה להיות בתיאוריה אצלכם בבית ולאחר מכן מתחילים בחפירות וכל שאר שלבי היישום.




ממי ניתן לרכוש בריכות ביתיות?
יש מספר חברות בארץ שמשווקות בריכות ביתיות ולכן חשוב לבחון את כולם עד שתמצאו את החברה המושלמת. חלק מהחברות יציעו לכם בריכות פיברגלס שיוחדרו לאדמה אחרי חפירה מדויקת וחלק יציעו לכם הקמה של בריכות בטון. כל אחד יעשה את השיקול שלו כמה הוא מוכן להשקיע ומה היתרונות והחסרונות של כל אחת מהבריכות וכך תוכלו להיות בטוחים שאתם את מה שאתם רוצים. בריכות שחייה ביתיות יכולות להירכש גם באינטרנט אך כאן לא מדובר על בריכות קבועות אלא על בריכות ניידות.

האם יש צורך בהיתר בנייה לבריכה ביתית?
אם החלטתם להקים בריכה ביתית באדמה אתם צריכים לשם כך היתר. בסופו של דבר אתם חופרים ובונים בבית ובדרך כלל האישור יינתן אלא אם יש משהו מיוחד באותו אזור כמו למשל צנרת בעייתית, יסודות וכולה. אם יש לכם בית פרטי כמעט תמיד תקבלו אישור ולרוב יש סירוב רק כשמדובר במקום מאוד בעייתי, מקום קטן שלא מאפשר חפירה או חלקה משותפת כמו למשל בבית דירות וכולה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה