יום שישי, 23 בפברואר 2018

בריכות שחייה



איך מקימים בריכת שחייה?
הקמת בריכות שחייה נשמעת לכם כמו משימה מסובכת אך יש היום חברות שיכולות להקים בריכות שחייה תוך כמה ימים ספורים. בסופו של דבר בריכת השחייה הופכת להיות דבר משמעותי באיכות החיים ולמרות שאנשים רבים חושבים שמדובר במותרות, אין ספק כי הם ייהנו כל רגע ורגע להשקעה לטווח הארוך. הקמת בריכות שחייה דורשת חפירה וחיבור לתשתיות והיא מתבצעת בממוצע בין כמה ימים ועד מספר שבועות, כאשר יש צורך לתכנן בקפדנות כל שלב ושלב.




כמה זמן אורכת הרמת בריכות שחייה?
זמן הקמת בריכות השחייה משתנה מאוד בין בריכה לבריכה וחשוב גם להבין מדוע. יש בריכות קטנות, יש בריכות גדולות, יש בריכות שמיועדות להיות בריכות פרטיות ויש בריכות שאמורות להיות בריכות שחייה אולימפיות שישמשו לתחרויות. כמו כן יש תנאי שטח משתנים ויש תשתית שונה ולכן הזמן יכול להשתנות בטווח רחב. למשל, בריכה פרטית קטנה בבית יכולה להיות מוקמת תוך כמה ימים ספורים לעומת בריכה גדולה שאמורה להיות בקאנטרי חדש שתצטרך כמה חודשים שלמים. כמו כן העיצוב משפיע מאוד על משך הזמן והוא יכול להאריך אותו בצורה ניכרת.

איך מחטאים ומנקים בריכות שחייה?
אחרי הקמת בריכות שחייה יש צורך לדאוג לתחזוקה שלה כי אם לא היא תהפוך להיות מקום שאינו ראוי לרחצה. בסופו של דבר הבריכה חייבת לעבור ניקוי וחיטוי כי המים שלה יכולים להיות מאוד מלוכלכים חרף שימוש במסנן המים שבדרך כלל מגיע איתה. החיטוי צריך להתבצע בצורה מדויקת בהתאם למינונים וכמובן שיש צורך לבצע ניקוי מכני בעזרת רשת במידה ויש לכלוך גס יותר. כמו כן התחזוקה שלה כוללת בדיקה של כל החלקים ותחזוקה של המסנן ומערכת הניקוז וכל מה שכלול באיטום ובגוף הבריכה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה