יום ראשון, 5 ביוני 2016

טבעת אירוסין מחיר




טבעות האירוסין – מנהג עתיק וחשוב בחברה המודרנית

כמעט ואין זוג שלא עובר את הסצנה הרומנטית והקלישאתית שבה יורד הגבר על ברך, פותח קופסה קטנה ומעוטרת שבתוכה טבעת ומציע לזוגתו לבלות איתו את שארית חייו. זהו מנהג רומנטי ומקסים, אך לא בטוח שאתם יודעים שמדובר גם במנהג עתיק בן יותר מאלפיים שנים. ראשיתו של מנהג זה באימפריה הרומית – בה נהגו הגברים בני האצולה לקנות את נשיהם בטבעת זהב, אותה ענדו על אצבע הקמיצה של יד שמאל. מאז ועד היום מהווה הטבעת, ובמיוחד טבעת היהלום, סמל לאירוסין, לזוגיות ולאהבה – ובהתאם לכך יש לטבעת אירוסין מחיר לא נמוך כלל וכלל.


מהם הגורמים שקובעים לטבעת אירוסין מחיר, ומדוע מחיר זה הוא לרוב גבוה?

כשאנחנו משלמים על טבעת אירוסין מחיר גבוה, אנחנו משלמים למעשה גם על מה שהיא מסמלת וגם על החומרים מהם היא עשויה. זהב או פלטינה משובצים יהלום הם בכל מקרה לא מצרכים זולים כלל וכלל – ולכן יהיה לטבעת אירוסין מחיר גבוה למדי. בנוסף – טבעת האירוסין מסמלת מחויבות, זוגיות ואהבה נצחית – האם הייתם רוצים לשלם מעט כסף על טבעת שכזו? לא בטוח שכולכם עניתם כן על השאלה הזאת.



איך משלמים על טבעת אירוסין מחיר גבוה פחות?

ניתן לשלם על טבעת אירוסין מחיר שלא יגרום לכם לחורר את הכיסים ואת הארנק בצורה חסרת תקנה. את זה אנחנו עושים גם אם אנחנו לא רוצים להתפשר על טבעת זולה ולא איכותית. כל מה שצריך לכך הוא צרכנות חכמה – בדקו היטב את האפשרויות השונות והחנויות השונות, ובחרו בטבעת המתאימה והיפה שמתאימה לצרכים הכלכליים שלכם. חיפוש טוב ברשת ימצא לכם, בסופו של דבר, את הטבעת המושלמת במחיר שבו תוכלו לעמוד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה