יום שני, 6 ביוני 2016

קונה כלי כסף



קונה כלי כסף מאנשים פרטיים? כך תעשה זאת נכון

אדם או חברה שמציעים שירותי קניית כלי כסף צריכים לעשות זאת בצורה נכונה. עליהם לפעול על פי החוק ולשמור על שקיפות מלאה מול הלקוח. את הערכת השווי של כלי הכסף מבצעים תוך התייחסות לשורה ארוכה של פרמטרים קבועים. ראשית, ניתן להיעזר בקבלות, אסמכתאות או תעודות אחריות שמוצגות על ידי הלקוח. במידה ואין תעודות מן הסוג הזה, רצוי להעביר את כלי הכסף למעבדה.
הבדיקה במעבדה מסייעת לבדוק את אחוז הכסף הטהור בתוך הפריט. באופן עקרוני יש הטבעה של מספר תלת ספרתי על גבם של פריטי כסף, אך אנשים פרטיים לא תמיד מודעים לכך. לקוח ששואל את עצמו מי קונה כלי כסף צריך לקבל המלצות אובייקטיביות על חברות שעוסקות בתחום ולזכור שאף פריט לא עשוי 100% כסף טהור. הסיבה לכך היא שהכסף הוא רך ופגיע ולכן הכלים הם למעשה תערובת של מתכות שונות. יחד עם זאת, אין סיבה לוותר על השאלה מי קונה כלי כסף מאנשים פרטיים כדי להשוות בין חברות ולהגדיל את התגמול הכספי.


איפה מקבלים המלצות על קניית כלי כסף?

כל מי שיש לו כלי כסף ישנים בבית יכול למכור אותם. אפשר לקבל המלצות על מישהו שקונה כלי כסף מאנשים פרטיים דרך אתרי האינטרנט, להגיע לחנויות תכשיטים או ליצור קשר עם קניינים. חלק מהחברות גם מאפשרות הערכת שווי דיסקרטית של כלי כסף בבית הלקוח. בסופו של דבר, המטרה היא להגיע לעמק השווה ולבצע עסקה שבה כל הצדדים מרוצים.
משתלם כיום לפנות לגורם מקצועי שקונה כלי כסף ולקבל תמורתם סכומים גבוהים. כלי כסף מאבדים מערכם כשמופיעים עליהם סימני התיישנות ועדיף למכור אותם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה