יום חמישי, 30 ביוני 2016

כל מה שצריך לדעת על פוליש לרצפה



פוליש לרצפה – תעשו ותשמחו מהתוצאות!
רוצים רצפה מבריקה? פוליש הוא התשובה עבורכם. בין אם בדיוק שיפצתם ואתם רוצים להתחיל עם רצפה מבריקה ובין אם עבר כבר זמן רב מהפוליש האחרון והרצפה מתחילה להראות לא טוב – זה הזמן לעשות פוליש לרצפה. פוליש לרצפה הוא תהליך בו מנקים את המרצפות עם חומרים מיוחדים. בסופו של התהליך מתקבלת רצפה נקייה ומבריקה, בעלת מראה רענן. מחיר של פוליש לרצפה משתנה כמובן בהתאם לגודל הדירה ולכמות העבודה שיש לבצע. פוליש לדירת 3 חודשים יעלה בערך 1000 שקלים או מעט יותר. פוליש לדירת חמישה חדשים יעלה כבר 1500 שקלים ויותר. 

כיצד מבצעים פוליש לרצפה?
ישנם סוגים שונים של פוליש, וכל סוג מרצפות דורש או מתאים לסוג אחר של פוליש. פוליס וקס הוא הזול והמהיר ביותר. בפוליש וקס משתמשים במכונה המקרצפת את הרצפה בצורה יסודית. לבסוף מורחים על הרצפה וקס. פוליש קריסטל הוא סוג נוסף של פוליש לרצפה. בפוליש קריסטל מנקים בצורה יסודית את הרצפה ולאחר מכן מורחים עליה חומר המשתלב במרצפת ומעניק את המראה האופייני לפוליש. את חומר מורחים במספר שכבות. על כן פוליש קריסטל מחזיק מעמד מספר שנים.




היעזרות בחברות ניקיון לביצוע פוליש לרצפה
על מנת לבצע פוליש לרצפה בצורה טובה ובטוחה למרצפות מומלץ להיעזר בגורם מקצועי. ישנן חברות ניקיון רבות אשר מציעות שירותי פוליש לרצפה. שימו לב, כדאי להזהר כאשר בוחרים בחברת ניקיון כיוון שקיימות חברות וגופים שונים לא מקצועיים אשר מציעים שירותי פוליש ללא כל ידע בנושא. ביצוע פוליש באמצעות חומרים לא נכונים או בכמויות ויחסים שגויים עלול לפגוע קשות במרצפות. בחרו בחברת ניקיון מקצועית שאתם יודעים בוודאות כי היא בעלת ניסיון בביצוע פוליש לרצפה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה