יום ראשון, 26 ביוני 2016

לקיחת משכנתא



התנהלות נכונה מבחינה פיננסית היא הבטחה כמעט בטוחה לשקט נפשי
אנשים רבים מעידים כי למרות משכורות סבירות שהם ובני או בנות זוגם מקבלים מידי חודש, הם עדיין נמצאים בחובות לבנק ולא מצליחים לגמור את החודש. הדבר נובע בראש ובראשונה מהתנהלות כלכלית לא נכונה של האדם לבדו וכמובן שלא התא המשפחתי כולו. התנהלות כלכלית נכונה עשויה להפוך את חייכם לרגועים וקלים יותר, לחשבון הבנק שלכם להיות מאוזן יותר וכמובן אף לחסכונות שלכם לגדול. ישנן כמה החלטות כלכליות משמעותיות בחיים שמידה וניקח אותן בצורה מושכלת, מתוכננת וחכמה – נוכל לעשות צעד אחד נוסף לקראת התנהלות כלכלית נכונה.
לקיחת משכנתא
רכישת הדירה, עבור הרוב המוחלט של האנשים, היא העסקה הפרטית הגדולה ביותר שהם עושים במהלך החיים. מדובר בסכומים אדירים, בעיקר נוכח שוק הנדל"ן המופרע בישראל של השנים האחרונות. לקיחת משכנתא היא בלתי נמנעת, אך לקיחת משכנתא בצורה חכמה ומתוכננת עשויה לעשות את ההבדל בין עול כלכלי כבד לבין פן כלכלי שלא ממוטט אותנו בכל חודש. רבים פונים אל לקיחת משכנתא כלאחר יד וזוהי טעות משמעותית. לפני לקיחת משכנתא חשבו לעומק על מצבכם הכלכלי, היכולת שלכם לעמוד בהחזרים חודשיים ועל התוכניות שלכם לעתיד – וכיצד הן משפיעות על ההוצאות שלכם.

הפרשה לחסכון

החסכונות הם הדרך שלנו להתמודד עם הוצאות מפתיעות או לבצע רכישות גדולות במיוחד. החסכון הוא לא רשות, אלא דבר הכרחי שכולנו צריכים להקפיד עליו. כדאי לפתוח חסכון אליו תפרישו כסף בכל חודש. גם אם אין ביכולתכם לחסוך סכומים גדולים ומשמעותיים חשוב לחסוך גם את המעט האפשרי. תגדלו מהר כי העובדה שיש לכם בבנק חיסכון, עשויה להציל אתכם במקרים רבים. חשבו את הסכום אותו תוכלו להרשות לעצמכם להעביר בכל חודש בהוראת קבע, כך ששאר ההוצאות לא יפגעו וכך גם המאזן בחשבון העובר ושב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה