יום שלישי, 8 במרץ 2016

מנעולן בחולון - מתי תזדקקו לשירותיו

אם אתם מתגוררים בחולון או בסביבה אחד מבעלי המקצוע שיכול להיות שתרצו להזמין הוא מנעולן בחולון. המנעולן יכול לעזור לכם במקרים שונים ולא רק אם נתקעתם מול דלת נעולה כשאין לכם מפתח ביד (אם כי זו אחת הסיבות להזמין אותו).

סידור מנגנון המנעול הקיים או החלפה שלו


ישנם יותר מקרים מכפי שאפשר לחשוב עליהם שבהם נוצרת בעיה עם המנגנון של המנעול. הסיבות לכך יכולות להיות פגיעה באזור, תזוזה מסיבות שונות והן יכולות להיות תוצאה של שחיקת המנגנון. מנעולן בחולון יכול לבצע טיפול במנגנון ולקבל החלטה אם ישנו צורך להחליף אותו או לא. כמובן, אם המנעולן יראה לנכון שיש צורך להחליף חלקים הוא ישתף אתכם לפני שיבצע את הפעולה וייתן לכם הצעת מחיר מסודרת.

שחזור מפתח


במקרה שלא רוצים להחליף מנעול שחזור מפתח משמעותו יצירת מפתח חדש בלי שישנו מפתח נוסף. מנעולן בחולון יבצע את השחזור של המפתח על פי דרישה. לרוב, הדרישה תגיע מתוך החלטה שלא להחליף את המנגנון כיוון שהוא יקר או עדיין במצב טוב ובמקרים בהם אין חשש לכך שגורם לא רצוי ימצא את המפתח שהלך לאיבוד.

פריצת מנעולים

אחת הפעולות הפופולריות אותן מבצע מנעולן בחולון היא פריצה של מנעולים. מנעולים אלו יכולים להיות מנעולי הבית, הרכב ואלו יכולים להיות גם מנגנונים של כספות. כל אחד אשר נתקע מכל סיבה שהיא מול מנעול שלא נפתח ושיש לו מפתח רזרבי שלא בידו יכול לפנות אל המנעולן ולבקש ממנו סיוע כדי לצאת מהבעיה שאליה נכנס. הפעולה של הפריצה לרוב לא אורכת זמן רב ומי שמבקש מהמנעולן להגיע אליו יכול להיות מהר מאד מהתוצאה.

מנעולן בחולון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה