יום שבת, 19 במרץ 2016

מדוע כדאי לשכור עורך דין לענייני תעבורה?



אם נקלעתם למצב שבו אתם חשודים בעבירה בתחום התעבורה, עורך דין לענייני תעבורה עשוי להקל משמעותית על העונש הצפוי ובמקרים רבים להביא לזיכוי מלא במשפט. ישנם משרדי עורכי דין רבים המציעים הגנה משפטית במקרה של עבירות תעבורה, וגם אם אנו לא בטוחים שזו הבחירה הנכונה עבורנו, חשוב שנלך לפגישת היכרות ונבחן את השירות שמוצע לנו. עורך דין לענייני תעבורה, מעבר לייצוג המשפטי, יכול לסייע לנו גם דרך התייעצות, ולספק לנו מידע בנוגע לזכויות ולחובות שלנו במקרה המדובר, וכן על אודות ההליך המשפטי הצפוי לנו.

באילו מקרים עורך דין לענייני תעבורה מתאים לייצג משפטית?
עורך הדין יכול לסייע לנו בדרכים רבות, גם במהלך המעצר, טרם המשפט, במשפט עצמו ולאחריו. התחומים בהם עוסק עורך דין לענייני תעבורה הינם לרוב הדרכה לפני חקירה במשטרה, ייצוג במקרים של תאונות הפקר, של נהיגה תחת השפעת אלכוהול, במקרים של פסילות רישיון מנהליות ועוד. במסגרת עבודתו, אוסף עורך הדין ראיות, חוקר את המקרה ומכין ומייעץ את החשוד לקראת ההליך הצפוי לו. הניסיון הרב של עורך הדין מסייע לו לייצג אותנו על הצד הטוב ביותר ולכן חשוב שייצג אותנו עורך דין איכותי ומצטיין, שיטפל במקרה שלנו נאמנה. נזכור כי משפט תעבורה יכול להיות הליך מורכב, ולכן נרצה להבטיח כי אנו מוכנים לקראתו ככל האפשר.

כיצד אנו יכולים לסייע לעורך דין לענייני תעבורה לייצג אותנו בצורה הטובה ביותר?
אם נספק לעורך הדין שלנו מידע מלא ומפורט על אודות המקרה, וניתן בו אמון מלא, נגדיל את סיכוייו לגלות את האמת ולהציג אותה במהלך המשפט. ככל שנסמוך יותר על עורך הדין לענייני תעבורה שלנו, ונשתף אותו בתחושות לנו, כך הוא יוכל גם להרגיע אותנו וללוות אותנו בצורה אופטימלית במהלך המשפט. 



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה