יום שני, 7 במרץ 2016

טבעת אירוסין



טבעת אירוסין

כל מי שעומד לפני הצעת נישואין נרגש מאד. הצעת הנישואין היא רגע ששני בני הזוג יזכרו כל החיים וגם אם אתה משוכנע שבחירת לבך תשמח עד השמיים ברגע שבו תשלוף את הטבעת, אין זה אומר שאתה לא אמור להתרגש. על מנת להפוך את הצעת הנישואין למושלמת עלייך להתכונן, לחשוב כיצד תציע לה נישואין וכמובן שעלייך לרכוש טבעת אירוסין אשר בלעדיה אף הצעה אינה הצעה באמת.


בחירת הטבעת

ישנם סוגים שונים ועיצובים רבים של טבעות אירוסין ואתה בטח רוצה למצוא את טבעת אירוסין שתהיה מושלמת לאישה של חייך. זכור, לא כל אישה רוצה את אותה הטבעת כמו האחרת ולכן לא כל מה שנראה שכולן אוהבות יתאים לכם. עם זאת ישנם מספר כללים לרכישת טבעת אירוסין והם שעליה להיות יוקרתית, לרוב היא תהיה צנועה מטבעת הנישואין עצמה וכמעט תמיד הטבעת מגיעה עם יהלום מוטבע בתוכה.


בחירת היהלום

את רוב היהלומים בארץ מלטשים בבורסה ליהלומים. הבורסה ליהלומים ידועה באיכות היהלומים שהיא מוציאה וביוקרה שלהם. היהלומים מוטבעים בתוך תכשיטים שונים כמו למשל בשרשראות, עגילים, טבעות וכמובן שגם בתוך טבעת אירוסין. על מנת לרכוש את הטבעת המושלמת עבור בחירת לבך, כדאי שתנסה גם לקבל מידע אודות היהלום עצמו, רמת הליטוש שלו ומהיכן הוא הגיע וזאת כדי לעמוד על טיבו.



להציע נישואין

טבעת אירוסין היא חלק בלתי נפרד מהצעת הנישואין עצמה. אתה בוודאי רוצה להרשים את האישה שתלווה אותך למשך כל חייך ולכן כדאי שתשקיע הן בטבעת והן ברגע ההצעה. הטבעת היא השיא של ההצעה ולכן מומלץ מאד לחשוב היכן תשלוף אותה, מה תגיד וכמובן שחשוב מאד להשקיע בטבעת מושלמת עבור האישה המושלמת של חייך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה