יום שבת, 19 בספטמבר 2015

יועץ משכנתאות פרטי



רבים מאלו שרכשו בית או דירה עשו זאת באמצעות משכנתא. המשכנתא היא ההלוואה הגדולה ביותר של רוב משקי הבית בישראל והיא משמעותית לאורך שנים רבות. ההלוואה יכולה להשפיע לא רק על חשבון הבנק כי אם גם על אורך החיים של המשפחה כולה. היום, התחרות של הבנקים והחברות על הלקוחות גדולה מאד והלקוחות יכולים לנצל זאת כדי ליהנות מתנאים טובים וריביות נמוכות. הבעיה של רוב הלקוחות שנוטלים משכנתאות היא שאין להם את הידע הנדרש כדי לבחון את המשכנתא המוצעת להם וכי לפעמים משכנתא שנראית טובה במבט ראשון אינה האידאלית כשבוחנים אותה לעומק.

התפקיד של היועץ הפרטי
יועץ משכנתאות פרטי הוא בעל מקצוע שההתמחות שלו היא במשכנתאות. היועץ מבצע כמה פעולות כשהמטרה היא לחסוך ללקוח כמה שיותר כסף לאורך תקופת התשלומים.
·         בניית תמהיל ראשוני – מי שעוד לא נטל משכנתא ונמצא לפני רכישת בית או דירה, יכול להתייעץ עם יועץ משכנתאות פרטי ולבחון איתו איזו משכנתא היא הטובה ביותר לחייו בהתחשב בנתונים הקיימים היום והצפי העתידי.
·         יציאה למכרזים – היועץ יוצא למכרזים בין הגורמים השונים בשם הלקוח שלו כשהוא רואה לנגד עיניו רק את הלקוח ולא את הרווחיות של הגורמים המלווים.
·         בדיקת משכנתאות – גם מי שכבר נטל משכנתא יכול לבצע בדיקה שלה ולבחון אם יש באפשרותו להפחית את התשלומים עליה באמצעות יועץ פרטי.




היתרון של היועץ הפרטי
יועץ משכנתאות פרטי כשמו כן הוא, פרטי. היועץ רואה לנגד עיניו רק את הלקוח שנוטל את המשכנתא. היועץ לא צריך להתחשב ברווחיות של הבנק או של החברה המלווה, הוא צריך לראות רק את הלקוח ולשם כך הוא יעשה כל שאפשר כדי להפחית את סכום התשלום לאורך התקופה כולה, מה שמתבטא גם בהפחתת תשלומים חודשיים וגם בהפחתת תקופת התשלום.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה